مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان لاهیجان گفت:
آموزش و پرورش لاهیجان در ارزیابی شاخص های مختلف از جمله کسب میانگین نمرات در گروه های ریاضی، تجربی و علوم انسانی توانست این عنوان را به دست آورد.
کد خبر: ۱۴۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲ 16 March 2015
به گزارش تابناک گیلان، مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان لاهیجان گفت : لاهیجان در کنکور سراسری سال 93 در کل مناطق استان گیلان ، رتبه اول را به خود اختصاص داد.

محمد رحمتی روز دوشنبه افزود: آموزش و پرورش شهرستان لاهیجان در کنکور سال گذشته نیز همین عنوان را کسب کرده بود.

وی بیان کرد: آموزش و پرورش لاهیجان در ارزیابی شاخص های مختلف از جمله کسب میانگین نمرات در گروه های ریاضی، تجربی و علوم انسانی توانست این عنوان را به دست آورد.

دانش آموزان گیلانی در کنکور 93 عناوین خوبی کسب کردند به طوری که از میان 10 نفر برتر کنکور سراسری امسال در رشته علوم تجربی، سه دانش آموز اهل استان گیلان بودند.

سید شایان پورمیربابایی از آستانه اشرفیه نفر اول، آناهیتا نجفی از رشت نفر دوم و فراست رجبی نیاسانی از لنگرود نفر هشتم را در کنکور سراسری 93 به دست آوردند. 

32 هزار و ۹۷۴ داوطلب گیلانی در کنکور سراسری سال 93 رقابت کردند. از این تعداد ، ۲۱ هزار و ۴۹۷ داوطلب زن و ۱۱ هزار و ۴۷۷ نفر مرد بودند.

بیشترین داوطلب با ۱۳ هزار و ۶۶۴ نفر مربوط به شهرستان رشت و کمترین داوطلب با ۹۶۰ نفر مربوط به آستانه اشرفیه بوده است.

21 هزار دانش آموز در یکصد و 65 واحد آموزشی شهرستان لاهیجان در شرق استان گیلان تحصیل می کنند.

آموزش و پرورش استان گیلان دارای بیش از 376 هزار دانش آموز است که در بیش از پنج هزار و 700 واحد آموزشی مشغول به تحصیل هستند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار