فرمانده پلیس راه گیلان:
وی با بیان اینکه در طرح مذکور با تخلفات رانندگی به شدت برخورد می‌شود، افزود: به همراه داشتن چهار مدرک رانندگی شامل گواهینامه، کارت خودرو، برگه بیمه و معاینه فنی در هنگام رانندگی امری ضروری است.
کد خبر: ۱۴۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۰ 16 March 2015
به گزارش تابناک گیلان، مهیار رستگار امروز در رشت با اشاره به آغاز طرح ترافیکی نوروزی در گیلان اظهار کرد: این طرح از امروز همزمان با سراسر کشور در گیلان آغاز شده و تا نیمه فروردین ادامه می‌یابد.

وی با بیان اینکه در طرح مذکور با تخلفات رانندگی به شدت برخورد می‌شود، افزود: به همراه داشتن چهار مدرک رانندگی شامل گواهینامه، کارت خودرو، برگه بیمه و معاینه فنی در هنگام رانندگی امری ضروری است.

فرمانده پلیس راه گیلان در ادامه به وضعیت راه‌های مواصلاتی و ارتباطی استان اشاره کرد و گفت: اکنون محدودیت ترافیکی در محورهای ارتباطی استان وجود ندارد و به دلیل بارش باران سطح جاده‌ها لغزنده است.

وی با تصریح بر اینکه با پیش‌بینی هواشناسی احتمال بارش برف در ارتفاعات گیلان وجود دارد، تصریح کرد: استفاده از زنجیر چرخ به همراه داشتن امکانات تجهیزات در محورهای کوهستانی گیلان امری ضروری است.

رستگار رانندگان را به رعایت نکات قوانین رانندگی و پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز در جاده‌ها به ویژه محورهای فرعی استان توصیه کرد.

به گزارش فارس، در طرح ترافیک نوروزی 94 تعداد یک‌هزار و 234 نفر به صورت محسوس و نامحسوس وظیفه نظم‌بخشی و تامین امنیت استان را در ایام تعطیلات نوروزی به‌عهده دارند.

برخورد با رانندگان پرخطر و حادثه ساز برابر قانون، انتظام‌بخشی و برخورد با تخلفات پارک دوبله در میادین، ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس، توقیف خودروها و ضبط گواهینامه رانندگان متخلف و... از جمله موارد طرح نوروزی است.

425 واحد گشتی خودرویی و موتوری، 456 واحد راهنمایی و رانندگی و استقرار 11 کاروان پلیس راه علاوه بر پاسگاه‌های گشت هشت‌گانه در محورهای استان از دیگر موارد مهم در طرح نوروزی 94 است.

استفاده از پلیس یاران جوان و همیاران پلیس در امور راهنمایی و راهنمایی با تجهیز و ساماندهی دانش‌آموزان در مقاطع راهنمایی و ابتدایی جزو برنامه‌های مهم پلیس در طرح ترافیکی نوروز است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار