معاون پژوهشی و نیروی انسانی آموزش و پرورش گیلان:
وی به وجود یک‌هزار و 130 نفر دانشجو معلم در گیلان اشاره کرد و افزود: 600 نفر از دانشجویان مذکور در پردیس دختران و پسران رشت تحصیل می‌کنند و بقیه دانشجویان از دیگر استان‌ها هستند.
کد خبر: ۱۴۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸ 16 March 2015
به گزارش تابناک گیلان، محمد امجدی عصر امروز در جلسه آموزش و پرورش گیلان با اشاره به فعالیت 30 هزار و 378 کارکنان فرهنگی در استان اظهار کرد: 29 هزار و 248 نفر از افراد مذکور شاغل هستند.

وی به وجود یک‌هزار و 130 نفر دانشجو معلم در گیلان اشاره کرد و افزود: 600 نفر از دانشجویان مذکور در پردیس دختران و پسران رشت تحصیل می‌کنند و بقیه دانشجویان از دیگر استان‌ها هستند.

امجدی از بازنشستگی 38 درصد از معلمان گیلان در پنج سال آینده خبر داد و بیان کرد: در مدت 10 سال آینده 58 درصد از معلمان در استان بازنشسته می‌شوند و با بحران نیروی انسانی در آموزش و پرورش گیلان مواجه می‌شویم.

معاون پژوهشی و نیروی انسانی آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه این سازمان به 2 هزار و 842 دانشجو معلم در چهار سال آینده نیاز دارد، تصریح کرد: اکنون 360 نفر در دانشکده امام علی (ع) و 483 نفر در پردیس دختران بنت‌الهدی صدر تحصیل می‌کنند.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس گیلان نیز در جلسه مذکور گفت: ساختمان ستادی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان مشکل ترافیکی برای شهر رشت ایجاد کرده و نیاز به تغییر مکان دارد.

علی اوسط مقدم به فعالیت 200 پیمانکار در نوسازی و تجهیز مدارس گیلان اشاره کرد و افزود: ساختمان جدید اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان در خیابان شهید رجایی به منظور کاهش حجم ترافیک احداث می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان نیز در جلسه شورای این سازمان با قدردانی از توجه شهرداران به وضعیت آموزشی استان اظهار کرد: پنج درصد عوارض شهرداری‌ها به آموزش و پرورش گیلان پرداخت شده است.

مهدی حاجتی به وضعیت معلمان حق‌التدریسی در گیلان اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال در پرداخت حق‌التدریس معلمان مشکل داریم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار