لیگ برترفوتبال؛
دیدار دو تیم از چارجوب هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، با تک گل جلال الدین علی محمدی در دقیقه 69 با نتیجه یک بر صفر به سود صبا در ورزشگاه یادگار امام(ره) قم پایان یافت.
کد خبر: ۱۴۳۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۰ 13 December 2015
به گزارش تابناک قم، شاگردان علی دایی درادامه رقابت های هفته چهاردهم مقابل تیم ملوان بندر انزلی قرارگرفته و این تیم را با نتیجه 1 بر صفر شکست دادند.

جلال الدین علی محمدی در دقیقه 69  برای تیم صبای قم گلزنی کرد و سه امتیاز ارزشمند این دیدار را برای تیمش به ارمغان آورد.

غلامرضا جباری که با همراهی آرمان اسعدی، یعقوب حجتی و سیدرضا مهدوی قضاوت این دیدار را برعهده داشت، پژمان نوری بازیکن ملوان را در دقیقه 77  از زمین مسابقه اخراج کرد. 

در این بازی برای تیم فوتبال صبای قم حامد لک، مسعود حق جو، خوزه ماچادو فیلیپ، ابوالفضل ابراهیمی، امیرحسین صادقی، محمد قاضی، محمد امین آرام طبع، جلال الدین علی محمدی، عبدالکریم اسلامی(5+90، محمد اوسانی)، هاشم بیگ زاده(2+90، سامان آقازمانی) و قاسم دهنوی با سرمربی گری علی دایی به میدان رفتند.

برای تیم ملوان بندر انزلی نیز سرگی پاشنکو، احمد صالح آهی، پژمان نوری، مازیار زارع، حسین ماهینی، عزیز معبودی(76، حسین مجلی‌شنانی)، حسین کنعانی زادگان، سهیل رحمانی(75، صادق محرمی)، محمد رضی پور، سیاوش حق نظری و رضا درویشی با سرمربی گری حمید استیلی به میدان رفتند.

فلان‌آقا در فدراسیون به چند باشگاه مشاوره می‌دهد

علی دایی پس از برد خانگی تیم صبا برابر ملوان، در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی سختی بود و نیمه‌اول به هیچ عنوان خوب بازی نکردیم. خوش شانس بودیم در یک مورد توپ وارد دروازه‌ ما نشد اما نیمه‌دوم تیم بر‌تر میدان بودیم. 

سرمربی صبای‌قم تأکید کرد: ان‌شاالله این بازی فراموش شود تا برای بازی‌بزرگ روز پنج‌شنبه با استقلال آماده شویم. 

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به محرومیت فرید کریمی و با بیان اینکه برای مسئله فرید کریمی دلایل غیر فوتبالی نداریم که ارائه کنیم، گفت: فوتبال قواعدی دارد و هر اتفاقی بیرون از این قواعد باشد و بازیکنی بی‌دلیل محروم شود غیر فوتبالی است. 

دایی تصریح کرد: منظور من از وجود برخی دلایل غیر فوتبالی در محرومیت فرید کریمی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نبود بلکه کسانی بود که این جریان را راه انداختند.

وی افزود: کسی که در فدراسیون فوتبال یک پستی دارد و برنامه نود هم ماهیت وی را مشخص کرد که ایشان صلاحیت اظهار نظر ندارد، آقایی هست که در فدراسیون هم سال قبل و هم امسال به برخی تیم‌ها مشاوره می‌دهد.

اعتراض سر مربی ملوان به قضاوت داور

حمید استیلی نیز، با انتقاد شدید از قضاوت داور در این دیدار، اظهار داشت: مثل سه بازی اخیر علی‌رغم شایستگی کامل، شکست خوردیم و با اینکه همه می‌دانند من راجع به داوری صحبت نمی‌کنم اما این بار باید بگویم اخراج نوری بی‌دلیل بود و علاوه بر آن پنالتی‌ را هم برای ما نگرفتند و در اخطار دوم هم فیلم نشان داد که پنالتی روی نوری را نگرفتند و به جای آن کارت زرد دادند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی ادامه داد: به دلیل نبود شش بازیکن تیم ملوان، 70 درصد بازیکنان ما زیر 20 سال بودند ولی بازی قابل قبولی را ارائه دادند، جوانگرایی نیز هزینه ها و لطمه های خود را به دنبال دارد.

وی افزود: مردم انزلی انتظار پیروزی از این تیم را دارند و بنده نیز در این بازی شرمنده آنها شدم ولی قول می دهم در نیم فصل با اضافه کردن چند بازیکن، شرایط تیم را متحول کنیم.

استیلی خاطرنشان کرد: تاکنون به دلایل نتایج تیم ملوان بندر انزلی از سوی باشگاه ملوان به وی تذکری داده نشده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار