کد خبر: ۱۴۰۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳ 07 December 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

استاندار گیلان در دیدار سرکنسول روسیه در رشت گفت: در بخش گسترش کشتیرانی دریایی، مقصد ما آستراخان است.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی استاندار گیلان به ایرنا، محمدعلی نجفی در این دیدار که به مناسبت پایان دوره مأموریت ماکسیم بارانف سرکنسول روسیه در رشت انجام شد، ضمن قدردانی از زحمات او در مدت فعالیتش در رشت، با اشاره به سابقه خوب و تاریخی مناسبات گیلان و استان های روسیه، بر ضرورت تقویت این روابط در ابعاد مختلف در چارچوب همکاری های دو جانبه عمیق دو کشور تاکید کرد.
وی ادامه داد: در سفر اخیر به باکو بر ضرورت پرواز رشت - باکو و آستراخان تاکید شد و در بخش گسترش کشتیرانی دریایی نیز مقصد ما آستراخان است.
نجفی با اشاره به ظرفیت و پتانسیل استان در بخش های مختلف تصریح کرد: با توجه به ساخت بندر کاسپین، به میزان 15 میلیون تن به ظرفیت بنادر ما اضافه خواهد شد که بین استان های شمالی منحصربفرد است.
وی وجود منطقه آزاد انزلی و احداث راه آهن در استان را از دیگر مزیت های گیلان برشمرد و افزود: گیلان از دیرباز به عنوان استان معین ارتباط شمال کشور با روسیه محسوب می شود و ساخت سرای تجاری ایرانیان توسط اتاق بازرگانی گیلان در آستراخان نیز بر همین اساس است.
وی ادامه داد: البته در این سرای تجاری، نمایندگان بخش خصوصی از سراسر کشور می توانند حضور یابند.
ماکسیم بارانوف سرکنسول روسیه در رشت نیز در این دیدار، از همکاری بخش های مختلف استانداری گیلان طی دوره ماموریتش تشکر و قدردانی کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار