اظهارات عجیب و غریب شورا نشینان تمامی ندارد ؛ کدام 80 نفر جذب شده اند که شما سهم خواهی کرده اید!؟
این منبع آگاه اظهار کرد: طی سالیان گذشته بیش از 80 نفر در مجموعه شهرداری لنگرود به عنوان رفتگر به خدمت گرفته شدند که امروز به جز 10 نفر که کسی سفارش آن ها را نکرده بود،مابقی در قسمت های مختلف شهرداری مشغول به کار هستند.
کد خبر: ۱۳۹۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰ 05 December 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک گیلان: هفته های گذشته تقریبا به همه ابعاد و تحرکات شورای شهر لنگرود که در بکارگیری بستگان و نزدیکان خود در مجموعه شهرداری این شهر انجام داده است ، پرداخته ایم ؛  و شما می توانید اینجا ، اینجا ، اینجا و اینجا  و آخرین گزارش جنجالی هم در اینجا دنبال کنید.

به گزارش تابناک گیلان، پس از گزارش های متعددی که در روزهای گذشته با هم مرور کردیم،یک منبع آگاه دیگر نیز در گفت و گو با تابناک پرده از ابعاد جدیدی از اقدام اخیر شورای شهر لنگرود برداشت.

این منبع آگاه اظهار کرد: طی سالیان گذشته بیش از 80 نفر در مجموعه شهرداری لنگرود به عنوان رفتگر به خدمت گرفته شدند که امروز به جز 10 نفر که کسی سفارش آن ها را نکرده بود،مابقی در قسمت های مختلف شهرداری مشغول به کار هستند.

همچنین گفتنی است: رضا کحالی، شهردار لنگرود نیز در گفت و گویی اظهار کرده بود که از تعداد رفتگران و نحوه قرارداد آن ها اطلاع دقیقی ندارد.

هفته گذشته بود که یکی از اعضای شورا در اظهار نظری عجیب گفت: چه اشکالی دارد اگر 80 نفر استخدام شهرداری می شوند،10 نفر از بستگان شورا باشد!؟

این عضو شورا که نخواست نامش فاش شود در توجیه جذب بستگان و نزدیکان شورای شهر لنگرود با طعنه به برخی بخش های شهرداری مانند آتش نشانی اظهار کرد: اینکه می بینیم برخی از کارمندان آتش نشانی ، شکم گنده ای دارند نشان از بی کفایتی و نبود مدیریت در جذب ها بوده است.

گفتنی است: طی هفته های گذشته برخی از شهروندان لنگرودی برای مشغول به کار شدن در بخش آتش نشانی شهرداری این شهر اظهار تمایل کردند که شورا در پاسخ به این افراد گفت: شما نه تخصص لازم را دارید و نه رشته تحصیلی مرتبط را خوانده اید!


عضو شورای شهر لنگرود: چه اشکالی دارد اگر 80 نفر استخدام شهرداری می شوند،10 نفر از بستگان شورا باشند!؟ / کدام 80 نفر جذب شده اند که شما سهم خواهی کرده اید!؟


اما باید از این اعضای شورا پرسید که چطور می شود که اگر افرادی با فیزیک نامناسب در بخش های غیرتخصصی و نامربوط به تحصیلات خود مشغول به کار شده اند،بی کفایتی مدیران و نبود نظارت بر جذب ها بوده است ؛ اما امروز که بستگان شورای شهر لنگرود و با رشته های به غایت غیرتخصصی تر و بدون هیچ تجربه و آزمونی در بدنه شهرداری و با مصوبه غیرقانونی مشغول به کار شده اند ، شایسته سالاری و یک عمل حرفه ای صورت گرفته است!؟



در پایان اضافه می کنیم که در گزارش های قبل ، یکی از منابع موثق در گفت و گویی با تابناک افرادی را که با رانت شورای شهر لنگرود و به هر شکل و شمایلی که روی کار آمده اند و مشغول به کار شده اند را معرفی کرده است که با هم مرور می کنیم:


1- مهدی حجامی فرزند علی اصغر حجامی

2- رسول صوفی داماد رقیه سروری

3- سیدمحمد موسوی فرزند سیدعبدالله میرموسوی



تابناک در پایان اضافه می کند ؛ روز گذشته استانداری گیلان طی اطلاعیه زیر اعلام کرد که شهرداری های گیلان تعداد ۶۱ نفر واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندیهای تخصصی، مصاحبه و گزینش به صورت پیمانی استخدام می نماید که نامی از لنگرود در آن قید نشده است.

در این اطلاعیه آمده است:

استانداری گیلان برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز شهرداریهای شهرهای (رشت، بندرانزلی، آستارا، تالش، آستانه اشرفیه، کیاشهر، لوشان، فومن، رودبار، ماسوله، واجارگاه، دیلمان، سیاهل، احمد سرگوراب، رضوانشهر، خشکبیجار، چابکسر، جیرنده، کوچصفهان، ماسال، رودسر) از محل استخدامی شماره ۱۶۶۱۸۸۱ مورخ ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و مصوبه ۳۳۳۶۱ مورخ ۱۳۹۴/۰۷/۲۹ شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان شهرداریهای و دهیاری های کشور تعداد ۶۱ نفر واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندیهای تخصصی، مصاحبه و گزینش به صورت پیمانی بشرح زیر استخدام می نماید.

 آغاز زمان ثبت نام از ساعت 8 صبح روز یکشنبه مورخ 22/ 9/ 1394 تا ساعت 24 روز دوشنبه مورخ 30/ 9/ 1394  می‌باشد.

دریافت متن کامل اطلاعیه استخدامی 



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار