گزارش تابناک از آخرین اتفاقات شورای شهر لنگرود ؛
در روزهای اخیر و باتوجه به واکنش های مختلف مردم و رسانه ها نسبت به این موضوع ، فرزندان برخی از اعضای شورا که در ساختمان مرکزی شهرداری مشغول به کار بودند به جای دیگری منتقل شدند و حتی شنیده شده که رضا کحالی شهردار جدید لنگرود واکنش تندی نسبت به این موضوع نشان داده است.
کد خبر: ۱۳۴۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۰ 24 November 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک گیلان:
چندی پیش بود که انتشار خبری از شورای اسلامی شهر لنگرود در فضای مجازی و برخی رسانه های گیلان تعجب و نگاه همگان را به خود جلب کرد.

به گزارش تابناک گیلان، ماجرا از این قرار بود که پس از برکناری افشین گلباغی شهردار سابق لنگرود توسط شورای شهر که نحوه برکناری وی تا امروز محل بحث بوده و تا دیوان عالی اداری کشور هم کشیده شد، برخی از اعضای شورای شهر لنگرود، دست به یک اقدام عجیب و غریب و پرحاشیه دیگر می زنند!

مردم لنگرود که حدود دو سال قبل با گوش کردن به فرامین رهبرمعظم انقلاب در ایجاد انتخاباتی پرشور و حضور همه جانبه برای مایوس کردن دشمنان از آینده انقلاب و کشور ، سنگ تمام گذاشتند و همه به صحنه آمدند تا بلکه با گزینش افراد معتمد و کارامد در این روزگار سخت و فشار اقتصادی زیاد ، لااقل در مشکلات و معضلات شهری کمی خیالشان آسوده گردد.


فرماندار لنگرود برابر این مصوبه شورای شهر سکوت نکند


اما این رویای شیرین در مدت زمان کمی از روی کار آمدن شورای چهارم در شهر لنگرود به خوابی ابدی بدل گشت ؛ چرا که در دو سال گذشته مردم این شهر ، تنها چیزی که دیدند ، دو شهردار بود ، آسفالت بی کیفیت به کرار و جنگ و دعوای داخلی به مقدار لازم!

اما در هفته گذشته خبری از درون شورا و شهرداری لنگرود به بیرون درز کرد که این خبر به اندازه ای با روح و روان مردم این شهر بازی کرد که تا به امروز از هر کوچه و خیابانی که می گذریم صحبت از جذب و به کار گیری یک شبه بستگان شورای شهر لنگرود در شهرداری این شهر است.

تابناک اضافه می کند ؛ اینکه فرماندار لنگرود و نهادهای نظارتی استان نسبت به اجرایی شدن مصوبه ای که ایراد قانونی دارد و از درجه اعتبار ساقط است، واکنشی نشان نمی دهند ، مایه تعجب است.

در روزهای اخیر و باتوجه به واکنش های مختلف مردم و رسانه ها نسبت به این موضوع ، فرزندان برخی از اعضای شورا که در ساختمان مرکزی شهرداری مشغول به کار بودند به جای دیگری منتقل شدند و حتی شنیده شده که رضا کحالی شهردار جدید لنگرود واکنش تندی نسبت به این موضوع نشان داده است.


 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
اون دو هفته طلایی که جناب شریفی امپراطوری کردند دیگه تکرار نمیشه ؟؟؟
شاید چند تا از اعضای شورا که جا موندند ، وابستگان خودشون رو هم ببرند سر کار
جمشيد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
تابناك عزيز اينجور نيرو آوردن بصورت غير قانوني ديگر مصوبه نميكنن.چون عملا اين كار خلاف است / فرماندار كدام مصوبه را گير بده .اصلا مصوبه اي نيست.شورا نميتواند درجذب نيرو براي شهرداري هيچ اقدامي بكنند.اين كار خلاف است .اما مگر تو اين كشور يا تواين شهر كارهاي خلاف را پيگيري ميكنند؟نميبيني ديگر كسي كار درست انجام نميده اين عمل صالح است كه بايستي پاسخگو بشي ولي براي كارهاي خلاف همه جور ببندوبگيرو باند بازي وجود داره .....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار