بررسی تابناک از ماجرای یک آتش سوزی به نقل از شاهد عینی ؛
در گزارش روز شنبه 30 آبان، رییس واحد آتش نشانی شهرداری کومله اظهار داشت: در این آتش سوزی که بامداد روز شنبه اتفاق افتاد، یک زن و شوهر 40 ساله ، دختری 9 ساله و پیرزنی 95 ساله جان باختند.
کد خبر: ۱۳۳۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۰ 23 November 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک گیلان:
سرمای پاییزی شب 30 آذر 94 برای مردم کومله چندان خوشایند نبود.

به گزارش تابناک گیلان، همین چند شب گذشته بود که انتشار خبر آتش گرفتن یک منزل مسکونی و کشته شدن 4 نفر در کومله، قلب شهروندان گیلانی را به درد آورد.

در گزارش روز شنبه 30 آبان، رییس واحد آتش نشانی شهرداری کومله اظهار داشت: در این آتش سوزی که بامداد روز شنبه اتفاق افتاد، یک زن و شوهر 40 ساله ، دختری 9 ساله و پیرزنی 95 ساله جان باختند.

طبق شنیده های تابناک محمد خجسته علت این آتش سوزی را انفجار ناشی از نشت گاز اعلام کرده بود.

همچنین رییس واحد آتش نشانی شهرداری از اعزام 9 واحد آتش نشانی با 4 خودرو به مکان وقوع حادثه خبر داد و افزود: بعد از 3 ساعت تلاش توانستند آتش سوزی یک خانه ویلایی در شهر کومله را مهار کنند.

اما بعد از این گزارش بود که یکی از شهروندان گیلانی ساکن کومله که شاهد عینی ماجرا بود شرح ماجرایی از آن شب تلخ را برای تابناک ارسال کرد:

علت مرگ این خانواده کم کاری آتش نشانی و اورژانس بود!

این شاهد عینی تصریح کرد: ساعت 1 روز شنبه این اتفاق تلخ رخ داد و پس از تماس های مکرری که با اتش نشانی و اورژانس گرفته شد، با تاخیر زیاد و بدون هیچ تجهیزاتی مثل کلاه و لباس ضد حریق به محل اعزام شدند(یک ماشین و دو نفر) و حتی شیلنگ کافی برای رسیدن به محل را با خود همراه نداشتند!

این شهروند کومله اضافه کرد: آن پسر هم قبل از رسیدن آتش نشانی از پنجره خارج شده بود و با اینکه بعد از یک ساعت خانواده را از خانه خارج کردند، نبضشان می زد ولی به علت نبود نیروی ماهر و تجهیزات همگی به شکل غمناکی جان باختند.

تابناک اضافه می کند که مطلب دریافتی از سوی این شاهد عینی و شهروند ساکن کومله را تایید و یا تکذیب نمی کند و تنها در جهت انعکاس خبر و تنویر افکار عمومی اقدام کرده است و تابناک این حق را برای مراجع مربوطه قائل است تا اگر توضیحی دارند در همین رسانه منعکس شود.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سیدحسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
30 آذر 94 یا 30 آبان 94 ؟؟؟
البته جای تعجب نیست . تابنـــــــــاکه دیگه ، عادی این چیزا :D
پاسخ ها
سیدحسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
بجای اینکه نظر تایید کنید
برید اشتباهتون رو تصحیح کنید


" تابناک گیلان: سرمای پاییزی شب 30 آذر 94 برای مردم کومله چندان خوشایند نبود."
هنوز 30آذر94 نیومده تابناک ...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار