کد خبر: ۱۲۸۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹ 14 November 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک گیلان: از شانزدهم تا بیست و دوم آبان ماه و در هفته ای که گذشت، رخدادهای مهم خبری از جمله آغاز ذخیره سازی یک هزار تن میوه برای مصرف ایام عید، تشییع پیکر یکی از شهدای گیلانی مدافع حرم، دیدار استاندارگیلان با سلطانی فر معاون رئیس جمهوری و خبر پرداخت شش تا هشت درصد سود تسهیلات بانکی به پروژه های بخش گردشگری، تشییع پیکر دو شهید گمنام و نیز آغاز به کار رسمی انجمن علمی پدافند غیرعامل ایران در گیلان روی داده است.

* لیگ برترگیلان/ برتری تیم فوتسال دخانیات رشت برابر قوی سپید انزلی
در جریان رقابت های فوتسال قهرمانی لیگ برتر باشگاه های استان گیلان، تیم دخانیات رشت برابر قوی سپید انزلی به برتری رسید.
* رییس مرکز توسعه نوغانداری کشور گفت: احیای صنعت نوغانداری و فرهنگ پرورش کرم ابریشم در دستور کار این مرکز قرار دارد. علی اصغر داداش پور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هدف احیای نوغانداری در کشور ایجاد فضای لازم برای پرورش حداقلی در همه استان ها و توسعه پرورش کرم ابریشم به عنوان یک شغل جانبی ، خانگی و مکمل است.
* آغاز ذخیره سازی یک هزار تن میوه برای مصرف ایام عید گیلان
روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی گیلان اعلام کرد: یک هزار تن میوه برای توزیع در ایام عید در انبارهای استان ذخیره می شود.
* معاون مدیریت مصرف شرکت توانیر با اشاره به نقش موثر بهینه سازی مصرف انرژی گفت: از حدود پنج میلیون کولر گازی کشور اگر سالانه فقط حدود دو میلیون این تعداد سرویس شود، حدود یک هزار مگاوات از نیاز مصرف برق در اوج پیک فصل تابستان کاهش می یابد.
* جانشین معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان از آغاز ورود توریست های خارجی از اوایل فصل زمستان به استان خبر داد.
* پیکر مطهر یکی دیگر از شهدای مدافع حرم در رشت تشییع شد
پیکر شهیدی دیگر از مدافعان حرم در میان اشک و نوحه مردم شهیدپرور رشت و در زیر بارش باران در خیابان های این شهر، تشییع و در گلزار شهدا به خاک سپرده شد.
پیکر مطهر شهید سید اسماعیل سیرت نیا روز سه شنبه با شرکت اقشار مختلف مردم، خانواده های شهدا و ایثارگران، مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی گیلان از مقر سپاه رشت تا گلزار شهدا تشییع و به خاک سپرده شد.
* رفع مشکلات ناشی از ریزش کوه در مسیر راه روستایی چملر آستارا
رییس اداره راه و شهرسازی آستارا گفت: به دنبال ریزش کوه در مسیر راه روستایی چملر این شهرستان، راهداران تلاش بسیاری برای رفع مشکلات ناشی از ریزش کوه انجام داده و مانع از انسداد مسیر شدند.
* معاون رئیس جمهوری: پروژه های بخش گردشگری یارانه دریافت می کنند
مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در دیدار با محمدعلی نجفی استاندار گیلان گفت: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، شش تا هشت درصد سود تسهیلات بانکی پروژه های بخش گردشگری را پرداخت می کند.
* دیدار نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان با خانواده شهدای مدافع حرم
نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان با حضور در منزل شهیدان سیرت نیا و طاهرنیا ، با خانواده های آنان دیدار کردند. آیت الله زین العابدین قربانی و محمدعلی نجفی در فضایی صمیمی، با حضور در منزل شهیدان گیلانی مدافع حرم حضرت زینب (س) سید اسماعیل سیرت نیا و سجاد طاهرنیا با خانواده آنان دیدار کردند.
* پیکر مطهر دو شهید گمنام در رشت تشییع شد
پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران پرافتخار دفاع مقدس، روز پنجشنبه با حضور گسترده مردم و مسئولان استان گیلان، در رشت تشییع و در دانشگاه آزاد اسلامی این شهر خاکسپاری شد.
* آغاز به کار رسمی انجمن علمی پدافند غیرعامل ایران در گیلان
با برگزاری انتخابات انجمن علمی پدافند غیرعامل ایران در گیلان و مشخص شدن اعضای هیات مدیره و بازرس، این انجمن به طور رسمی در استان آغاز به کار کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار