بررسی روزنامه های صبح گیلان؛
به گزارش تابناک گیلان،روزنامه های روز چهارشنبه بیشتر به موضوع انتخابات اتاق بازرگانی گیلان پرداختند و این موضوع را مورد کنکاش قرار دادند.همچنین برخی روزنامه ها نیز به لغو مرخصی فرمانداران و شهرداران در عید امسال و کمبودهای بخش بهداشت و درمان استان توجه کردند.
کد خبر: ۱۲۶۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۰ 11 March 2015
به گزارش تابناک گیلان،روزنامه های روز چهارشنبه بیشتر به موضوع انتخابات اتاق بازرگانی گیلان پرداختند و این موضوع را مورد کنکاش قرار دادند.همچنین برخی روزنامه ها نیز به لغو مرخصی فرمانداران و شهرداران در عید امسال و کمبودهای بخش بهداشت و درمان استان توجه کردند.

روزنامه گیلان امروز به گزارشی از انتخابات اتاق بازرگانی و آرای به دست آمده آن اشاره کرد که در ادامه با هم می خوانیم.

تابناک گیلان:سعید سیمیاری همدم – پیش از ظهر دیروز رییس هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی گیلان به طور رسمی نتایج برگزاری انتخابات هشتمین دوره‌ی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گیلان را اعلام کرد.

سید جلیل جلالی‌فر با اشاره به اینکه هشتمین دوره‌ی انتخابات هیات نمایندگان اتاق رشت با حضور فعال کلیه اعضای دارای کارت هوشمند عضویت در 18 اسفند برگزار شد گفت: این انتخابات در نوع خود با انسجام و نظارت هرچه بهتر و بیشتر برگزار شده است.

وی در همین رابطه با تاکید بر اینکه نظارت دستگاه‌های دولتی از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان و نظارت دقیق نماینده دادگستری، نیروی انتظامی و فرمانداری رشت موجب دقت، صحت و سلامت انتخابات هشتمین دوره اتاق رشت شده است تصریح کرد: در این رابطه هیات نظارت و حتی نمایندگان گروه‌های نامزد انتخابات نیز بر اجرای روند انتخابات نظارت داشتند.

رییس هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گیلان مدت زمان اخذ رای را از ساعت هشت صبح الی 20 عصر روز دوشنبه 18 اسفندماه عنوان کرد و افزود: برای نخستین بار نتایج آرای ماخوذه با شمارش الکترونیک صورت گرفت.

سیدجلیل جلالی‌فر در ادامه با تاکید بر اینکه برابر دستورالعمل‌ و آیین‌نامه اجرایی هشتمین دوره انتخابات اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی نتیجه نهایی و رسمی پس از تایید انجمن نظارت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران مطابق آیین‌نامه تایید و اعلام می‌شود تصریح کرد: بر اساس بند «د» آیین‌نامه اجرایی، چنانچه احدی از کاندیداها به نتیجه اعلام شده اعتراض و یا شکایت داشته باشند می‌توانند از تاریخ 19/12/93 لغایت پایان وقت اداری پنجشنبه 21/12/93 شکایت خود را به دبیرخانه هیات نظارت اتاق رشت تسلیم کنند.

به اذعان رییس هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گیلان هیات منتخبین نمایندگان اتاق رشت متشکل از 15 نفر است که پنج نفر از بخش بازرگانی، پنج نفر از بخش صنعت، دو نفر از بخش معدن و سه نفر از بخش کشاورزی با کسب بیشترین آرا توانستند کرسی هیات منتخبین نمایندگان اتاق رشت را کسب کنند.

سیدجلیل جلالی‌فر با آرزوی توفیق و پیروزی برای همه‌ی اعضای اتاق بازرگانی در راستای توسعه و پیشبرد اهداف اقتصادی استان تعداد 15 نفر هیات منتخبین نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گیلان را به شرح زیر اعلام کرد.

در بخش بازرگانی: مهران فکری، علی‌رضا آقازاده طاهرگورابی، طاهر زمردنیا، بهمن لطیفی، علی‌رضا صنعت کار

در بخش صنعت: جعفر ناصر پژوهش، حجت نقاش زادگان رشتی، ایرج محبوبی،محمدجواد برازجانی و سیدعبدالغفار نجفی شوشتری

در بخش کشاورزی: هادی تیزهوش تابان، قاسم رضائیان و محمدعلی شجاع پور.

*نتایج نهایی هشتمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی رشت


نتایج نهایی انتخابات

هشتمین دوره هیات نمایندگان

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی رشت

18/12/1393

ردیف گروه نام و نام خانوادگی تعداد آرا درصد آرا
1 معدن بدری – شجاع‌الدین 252 47. 73
2 معدن داداش زاده – هادی 224 31. 65
3 معدن پورجمشیدیان – رضا 13 79. 3
4 معدن رمضانی عاقله – بابک 7 04. 2
5 معدن دقیق گنجوی - اسماعیل 5 46. 1
ردیف گروه نام و نام خانوادگی شرکت تعداد آرا درصد آرا
1 کشاورزی تیزهوش تابان – هادی 267 84. 77
2 کشاورزی رضائیان – قاسم 224 31. 65
3 کشاورزی شجاع پور- محمدعلی 219 85. 63
4 کشاورزی صادق حسنی –محمد 55 03. 16
5 کشاورزی پورمعتمد – بهرام 9 62. 2
6 کشاورزی لطیفی - اسلام 8 33. 2
7 کشاورزی رضوی بالاجوشری - سیدنورالدین 3 87. 0
ردیف آمار انتخابات تعداد
1 تعداد کل برگه‌های آرا 343
2 تعداد برگه‌های سفید 1
3 تعداد برگه‌های باطل شده 0
4 تعداد برگه‌های معتبر 343

کمبود به بهداشت و درمان رسید/ائتلاف در اتاق بازرگانی گیلان



کمبود به بهداشت و درمان رسید/ائتلاف در اتاق بازرگانی گیلان




کمبود به بهداشت و درمان رسید/ائتلاف در اتاق بازرگانی گیلان
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار