کد خبر: ۱۲۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰ 31 October 2015

مربی ملوان گفت:‌ بازیکنان ما هیچ ادعایی ندارند.

به گزارش ایسنا منطقه گیلان، محمد قدیربحری در نشست خبری بعد از بازی با فولاد درباره عدم حضور استیلی در این نشست در ابتدا گفت: دقیقا نمی‌دانم که چرا آقای استیلی به نشست خبری نیامد و به من گفت که به جای ایشان به نشست خبری بیایم. شاید پرواز داشتند و به همین دلیل به نشست خبری نیامدند. من باید اول ازبازیکنانم تشکر کنم و سپس از هواداران پرشورمان تشکر ویژه انجام دهم که در این هوا 90 دقیقه زیر باران ما را حمایت کردند.

او گفت: ما می‌توانیم با این هواداران و بازیکنان تاکتیک پذیر به رتبه‌های بالاتری در لیگ برسیم. متاسفانه بازیکنان ما از لحاظ مالی کمترین دریافتی را داشتند. آن‌ها واقعا بزرگی کردند که در این زمین و هوا بدون هیچ چشمداشتی و فقط برای شادی دل هواداران تمام وجود خود را گذاشتند. بازیکنان ما هیچ ادعایی ندارند.

وی در ادامه گفت: در بازی‌های گذشته ما اصلا قصد دفاع کردن نداشتیم اما ناخواسته بازیکنان در لاک دفاعی فرو می‌رفتند. در این بازی سعی کردیم به بازیکنان آزادی بیشتری بدهیم همان طور که دیدید همه بازیکنان خیلی خوب کار کردند. هافبک‌های ما امروز عالی بودند و یوسف‌زاده یکی از بهترین بازی‌های خود را به نمایش گذاشت. حق ما بیشتر از یک گل بود. همان طور که دیدید آن‌ها موقعیت خطرناکی روی دروازه ما نداشتند. از خط دفاع خواستیم که تیم را رو به جلو ببرد. امروز هماهنگی لازم بین تمام خطوط برقرار بود. از تمام بازیکنان راضی هستیم.

مربی ملوان در پایان گفت: ملوان همیشه به آژاکس ایران معروف بوده و همیشه تمام خطوط تیمی ملوان به صورت موجی رو به جلو حرکت می‌کردند و همیشه تیم‌ها وقتی می‌خواستند ملوان را کنترل کنند، دفاع‌های ملوان را می‌بستند. من به این تیم امیدوارم و امیدوارم که همیشه مثل امروز بازی کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار