به مناسبت گرامیداشت سالروز تاسیس هسته‌ گزینش:
به گزارش تابناک از رشت، حجت شعبان‌پور ظهر امروز در جلسه استانداری گیلان به مناسبت گرامیداشت سالروز تاسیس هسته‌ای گزینش به فرمان تاریخی امام خمینی(ره) با تاکید بر ضرورت دقت در امر گزینش، اظهار کرد: گزینش‌گران باید با دقت و رأفت اسلامی با افراد برخورد کرده و از اعمال سلیقه شخصی در این مهم خودداری کنند.
کد خبر: ۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۰ 05 January 2015
به گزارش تابناک از رشت، حجت شعبان‌پور ظهر امروز در جلسه استانداری گیلان به مناسبت گرامیداشت سالروز تاسیس هسته‌ گزینش به فرمان تاریخی امام خمینی(ره) با تاکید بر ضرورت دقت در امر گزینش، اظهار کرد: گزینش‌گران باید با دقت و رأفت اسلامی با افراد برخورد کرده و از اعمال سلیقه شخصی در این مهم خودداری کنند.

 وی با بیان اینکه گزینش در واقع استعدادیابی و انتخاب برترین‌هاست، تصریح کرد: گزینش‌گران باید نهایت دقت را در کار خود به‌کار گیرند و خروجی این امر می‌تواند ایجاد 30 سال بستر مناسب برای دستگاه اجرایی باشد. معاون عمرانی استاندار گیلان گزینش را امری دانست که در تمام جوامع برای به کارگیری نیروهای زبده و توانمند در زمینه فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی وجود دارد.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان نیز در نشست مذکور تعهد، تدین، تخصص و خدمتگزاری را از جمله ملاک‌های گزینش برای تصدی پست‌های مدیریتی افراد عنوان کرد و گفت: گزینش افراد برای پست‌های کلیدی باید به مراتب سخت‌تر و با دقت بیشتری انجام شود.

حجت‌الاسلام جمال یاری، تشکیل گزینش و انتخاب افراد برای خدمتگزاری را در راستای حفظ انقلاب و ارزش‌های اسلامی و تداوم آن دانست.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار