کد خبر: ۱۱۶۴۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱ 22 October 2015
استاندار گیلان از ورود سالانه 30 میلیون نفر گردشگر از نقاط مختلف کشور به این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت محمدعلی نجفی پیش از ظهر امروز در همایش نکوداشت فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر گیلان با تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع) اظهار کرد: نظام و دولت در نظام اسلامی براساس شریعت در کشور تشکیل شده و این امر راه‌ها برای مدیران اجرایی را مشکل‌تر می‌کند.

وی نظام اسلامی را برگرفته از شریعت و دین عنوان کرد و افزود: امروز ایران اسلامی پرچم عدالت و اسلام راستین را در دنیا به اهتزاز در آورده است.

استاندار گیلان رهبری در نظام اسلامی را به عنوان فقیه معظم خواند و بیان کرد: نمایندگان ولی‌فقیه در استان‌ها و در کنار آنها روحانیت پرچم اسلام راستین را به اهتزاز در آورده‌اند.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی وظیفه تمام مدیران در استان را مشخص کرده است، تصریح کرد: دریا دشت و جنگل سه زیبایی در گیلان است و اگر از این موهبت به درستی بهره نگیریم می‌تواند وسوسه‌انگیز باشد.

نجفی گیلان را دارای مردمانی بزرگ و افتخارآمیز دانست و گفت: این امر تکلیف مدیران استان را سخت‌تر کرده است.

وی با تأکید بر استفاده صحیح از موهبت‌های الهی، خاطرنشان کرد: استفاده صحیح از دریا جنگل مسئولیت آنها که در عرصه امر به معروف و نهی از منکر را به‌عهده دارند، سخت‌تر می‌کند.

استاندار گیلان با ذکر خاطره‌ای از شهید کریمی دادستان اسبق این استان، یادآور شد: تابستان سال 58 به همراه شهید کریمی و تعدادی از دیگر دوستان نماز جماعت را در ساحل بندر کیاشهر اقامه کردیم این در حالی بود که هنوز پلاژها برچیده نشده بود.

نجفی با اشاره به پایداری نظام اسلامی با رهبری امام (ره) و مقام معظم رهبری پس از 37 سال یادآور شد: امر به معروف و نهی از منکر تبدیل به قانون شده و تمام مسئولان نظام پایبند به اجرای این قانون هستند.

وی اجرای قانون امر به معروف و نهی از منکر را مهم خواند و متذکر شد: مکلف هستیم زمینه رفاه و آسایش مردم و استفاده مناسب از سواحل دریا را فراهم کنیم.

استاندار گیلان از ورود سالانه 30 میلیون نفر گردشگر از نقاط مختلف کشور به این استان خبر داد و متذکر شد: طبق آمارها 24 میلیون نفر از سه روز بیشتر در استان اقامت می‌کنند.

وی بر ضرورت تبیین چارچوبی برای ایجاد آرامش در خانواده‌ها تأکید کرد و گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید زمینه‌ای را فراهم کند تا تمام مردم آمر به معروف و ناهی از منکر باشند.

به گزارش فارس، در مراسم مذکور از 40 مدیر دستگاه‌های اجرایی گیلان در عرصه امر به معروف و نهی از منکر تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار