کد خبر: ۱۱۶۴۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱ 22 October 2015
محمدعلی نجفی، استاندار گیلان امروز (30مهر)در مراسم تجلیل از فعالین امر به معروف و نهی از منکر که در سالن اجتماعات مصلی رشت برگزار شد ضمن فرارسیدن ایام شهادت ابا عبدالله حسین( عیله السلام ) اظهار کرد: جهت حفاظت از آرمان‌ها و ارزش‌های دینی و انقلاب اسلامی، احیاء امر به معروف و نهی از منکر یکی از روش‌های مهم حراست است.

 

وی با بیان اینکه طریقت و روش در نظام اسلامی مشخص است گفت: در این راستا مسئولان امر و مدیران اجرایی کار سخت و دشواری برعهده دارند.

 

نجفی تصریح کرد: گیلان دارای جاذبه‌های طبیعی و دریا و جنگل بسیاری است که این مواهب طبیعی زمینه‌های جذب گردشگر به استان را افزایش داده است.

 

استاندار گیلان اذعان کرد: در کنار این مواهب طبیعی، وظایف مسئولان در زمینه رعایت موازین اسلامی دشوار شده است.

 

وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر در جامعه قانونی شده و بدین وسیله عاملان امر به معروف  و نهی از منکر می‌توانند با آرامش و با کمک مردم این قانون را اجرایی و نهادینه کنند.

 

نجفی به گردشگر پذیر بودن گیلان اشاره و اظهار کرد: گیلان قطب گردشگری کشور است و طبق آمار پذیرای 30 میلیون گردشگر است که از این تعداد 24 میلیون گردشگر در استان اقامت دارند.

 

استاندارگیلان تصریح کرد: مسئولان امر بایستی به رفاه حال گردشگران در مناطق توریستی و دریا توجه داشته و فقط به زوج و فرد کردن سواحل دریا نپدازند بلکه رفاه حال خانواده‌ها را بیش از پیش مهیا کنند.

 

وی اذعان کرد: در تذکرات فقط به ظواهر نپردازید بلکه عملا امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه اجرایی و نهادینه کنید.

 

نجفی افزود: ابا عبدالله الحسین ( علیه السلام ) عملا امر به معروف و نهی از منکر را اجرا کرد و به شهادت رسید و در این راستا حضرت زینب ( سلام الله علیها)عمل برادرش را در دنیا هدایت کرد.

 

استاندار گیلان به تهاجمات فرهنگی از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای اشاره کرد و گفت: امروزه با مدرن شدن ارتباطات، جوانان و نوجوانان با دنیا در ارتباطند و همه اعمال را با دیگران مقایسه می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار