مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان:
مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: باشگاه فولاد در مورد بختیار رحمانی وظایف خود را انجام داد و برای من سوال است که باشگاه چه کاری که می‌توانست بکند که نکرد و چرا بختیار رحمانی باید از ما ناراحت باشد.
کد خبر: ۱۱۵۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰ 20 October 2015
به گزارش تابناک قم، کوروش بختیاری‌زاده در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های صبای قم و فولاد خوزستان اظهار داشت: امسال نتایج مناسبی کسب نکرده‌ایم اما می‌خواهیم با کسب نتایج بهتر به جایگاهی که در خور فولاد خوزستان است باز کردیم.

وی افزود: اولویت برنامه‌های فولاد در یکی دو هفته اخیر کار بر روی وضعیت روانی بازیکنان بوده است و امیدوارم در بازی فردا در قم بتوانیم با کسب 3 امتیاز بازی، وضعیت تیم را در جدول سر و سامان دهیم.

مربی فولاد گفت: در بازی قبل هم مستحق شکست نبودیم اما بداقبالی در دوری ما از برد نقش داشت و بعضی از اشتباهات داور هم تاثیرگذار بود.

بختیاری‌زاده درباره نتایج ضعیف فولاد بیان کرد: تیم ما تغییرات زیادی داشته است و وقتی سال گذشته 7 بازیکن ما به دلیل مشکل سربازی از تیم ما خارج شدند مجبور به ساختن تیم جدیدی شدیم و بازیکنانی جذب شدند که از نظر روانی بازیکنانی حرفه‌ای نبودند.

وی عنوان کرد: مصدوم ما در بازی با صبای قم حسین مالکی و عارف آغاسی است و اسماعیل شریفات هم محروم است زیرا در بازی قبل کارت قرمز گرفت.

مربی تیم فوتبال فولاد در پاسخ به سوالی درباره ناراحتی بختیار رحمانی تصریح کرد: بختیار رحمانی محصول من است و در مسابقات نوجوانان کشور در سالی که قهرمان شدیم یک بازیکن 14 ساله بود و باشگاه هر کاری که می‌توانست برای رحمانی کرد.

بختیاری‌زاده افزود: باشگاه در مورد موضوع پارسال هم هر کاری می‌توانست انجام داد و برای من سوال است که باشگاه چه کاری که می‌توانست بکند که نکرد و چرا بختیار رحمانی باید از ما ناراحت باشد.

وی در مورد فعالیت پایه فولاد خاطرنشان کرد: باشگاه فولاد از سال 82 که من مربیگری را شروع کردم طبق یک سیاست اصولی یک مدرسه فوتبال حرفه‌ای با امکانات با هدف بازیکن سازی در سطح جهانی را فعال کرد و بسیاری از بازیکنان از تیم‌های پایه فولاد به تیم‌های مختلف رفتند و بازیکنان تیم امید این باشگاه هر سال در بزرگسالان سهمیه دارند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار