کد خبر: ۱۱۵۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۵ 20 October 2015
تابناک گیلان: بهروز عباسی رییس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در رشت با انتخاب اعضا مجمع مشورتی توسعه به عنوان رئیس این مجمع در مرکز گیلان منصوب شد.

مجمع مشورتی توسعه در کشور با حکم دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی از بین روسای ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی در کشور منصوب و در استانها نیز فعالان همراه دولت در جمع آنها حضور دارند که این اعضا در گیلان شامل نه عضو می باشد که مسئولیت آن مهندس عبدالغفار شجاع رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در گیلان به عهده دارد.

مهندس شجاع همچنین طی حکمی 21 نفر از مسئولان و فعالان ستاد دکتر روحانی در گیلان را به عنوان اعضا این مجمع در مرکز استان منصوب کرد که این افراد شامل یونس رنجکش، بهروز عباسی، محمدرضا گلی، خانم بوذری، حمید انزانی،  اسحاق نصر، زحمتکار، میرزایی و ... می باشد که در انتخاباتی که چندی پیش برگزار شد بهروز عباسی به عنوان رئیس مجمع مشورتی مر کز استان انتخاب گردید.

همچنین در سایر شهرستانهای استان این مجمع، انتخاب و اعضا آنها روسای فعال ستاد انتخاباتی دکتر روحانی می باشند. گفتنی است هدف از ایجاد این تشکیلات کمک های مشورتی به دولت در راستای توسعه شهرستانها و استان در جهت برنامه ریزی برای رسیدن به اهداف دولت تدبیر و امید می باشد.

هرکدام از این مجامع مشورتی در استان و شهرستانها دارای کمیته های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی واقتصادی هستند که با حضور کارشناسان و صاحب نظران طرح دیدگاهها و جمع آوری ایده ها و برنامه ها جهت ارائه به  دولت می نماید.

گیلان نو/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار