به مناسبت روز ملی صادرات ؛
تابناک گیلان: مراسم رونمایی از کتاب " بسته بندی چای ایران " تالیف سمیرا صفاری، پژوهشگر گیلانی به مناسبت روز ملی صادرات 29 مهر با همکاری اداره ارشاد اسلامی گیلان و سازمان چای ایران برگزار می شود.
کد خبر: ۱۱۲۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳ 16 October 2015
تابناک گیلان: مراسم  رونمایی از کتاب " بسته بندی چای ایران "  تالیف سمیرا صفاری، پژوهشگر گیلانی به مناسبت روز ملی صادرات 29 مهر  با همکاری اداره ارشاد اسلامی گیلان و سازمان چای ایران برگزار می شود.

سمیرا صفاری، متولد 1363، کارشناس ارشد ارتباط تصویری و عضو رسمی انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران و دارای سابقه بیش از یک دهه فعالیت در حوزه طراحی گرافیک، تدریس و تحقیق بوده و تا پیش از این علاوه بر چاپ مقالات مختلف در چندین نمایشگاه انفرادی و گروهی عکس، گرافیک، تصویرگری در تهران، تبریز، یزد، اصفهان و گیلان شرکت کرده است.

وی با تاکید بر کیفیت مناسب چای کشورمان، استفاده از بسته بندی جذاب را راهکاری برای ایجاد قابلیت رقابت در بازارهای جهانی بیان کرد و افزود:  اهمیت صنعت بسته بندی در صادرات، توجه به گرافیک محیطی و نحوه ارائه محصول و همچنین هدایای تبلیغاتی از راهکاری دیگر برای  توسعه صنعت چای است.

صفاری در کتاب حاضر علاوه بر معرفی،خواص، انواع،تاریخچه و مراحل تولید چای، محتوا،کیفیت و ویژگی های بسته بندی مناسب آن را بیان نموده است.

  کتاب بسته بندی چای ایران شامل مجموعه وسیعی ای از تصاویر آرم ،بسته بندی، نحوه ارایه و گرافیک محیطی مربوط به چای داخلی و خارج از ایران می باشد.

گفتنی است مراسم رونمایی از کتاب فوق روز چهارشنبه29 مهر ماه همزمان با روز ملی صادرات ساعت17 الی 19 در سالن رحمدل مجتمع خاتم الانبیا، (ص)   برگزار می شود.

شایان ذکر است دراین مراسم   مهندس سید محسن سنجری، رییس اداره ترویج سازمان چای کشورو کوروش صفابخش استاد گرافیک و از پیشکسوتان هنرهای تجسمی  گیلان  سخنرانی خواهند کرد.

 همچنین مراسم با حضور جمعی از مسولین، اساتید هنر، متخصصین صنعت چای و دانشجویان استان برگزار خواهد شد.


رونمایی از کتاب بسته بندی چای ایران



گلچین امروز/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار