سیدمحمدصادق محمدی وفایی
کد خبر: ۱۰۹۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۷ 11 October 2015
تابناک گیلان: روزی کتابی خواندم ، از آن به اصطلاح پروفسوری! که نوشته بود: «ترس باعث می شود انسان نتواند خلاقیت های درونی خود را ، بروز دهد با این وصف چرا خداوند این همه مردم را از جهنم ترسانده است ؟! آن گاه نتیجه گرفته بود که مردم می توانند بر علیه خود خدا اعتراض و راهپیمایی کنند»!!

روزی دیگر باخبر شدم ، به اصطلاح روشنفکرانی هستند که خود را از امام حسین(ع)داناتر و عاقل تر و روشنفکر تر  به حساب می آورند از اینرو  حجاریان گفته اند:

« نظرات آقای صالحی‌نجف‌آبادی که کوشیده است امام حسین(ع) را به عنوان یک شخصیت حسابگر و حرکت او را به یک حرکت صد درصد عقلانی معرفی کند حتی در بین روشنفکرهای ما هم که می‌خواستند عقلانی فکر کنند، معقول نیفتاد چه رسد به توده‌ها!

حجاریان گفته اند:«بعد از شهادت خود امام حسین(ع) در تشیع هم همین اتفاق افتاد. یعنی بعد از اربعین ائمه به تربیت شاگرد و تدارکات سیاسی پرداختند و جهت‌گیری حرکت‌ها بر مبنای محاسبات عقلانی صورت گرفت»

روزی هم در روزنامه "صبح امروز"  یادداشتی تحت عنوان «خون به خون شستن محال آمد محال»  و  فجایع و مصیبت های اهل بیت(ع) در روز عاشورا را نتیجه خشونت و جنگ های بدر و حنین اعلام کردند

و امروز خواندم که  روزنامه رویش ملت  ( همانند بی بی سی فارسی و صدای امریکا) در تیتر یک خود آورده است :«سردار همدانی در سوریه »کشته شد!!

سردار شهیدم! حسین عزیز !  وقتی خواندم تاریک فکرانی واژه ی «کشته شدن» را برای شما به کار برده اند ناراحت شدم .اما سپس به خویشتن گفتم تاریخ از این قلم های منحرف،تلخ تر از این را سراغ دارد.وقتی برخی ها پیدا می شوند و می گویند برعلیه خدا راهپیمایی کنید ! وقتی آیات شیطانی نوشته می شود وقتی برای تطهیر یزید و فاجعه ی کربلا ، جهاد رسول الله(ص) و امام علی(ع) خشونت طلبی و خونریزی تعبیر می شود ، بسیار آسان است که برای شما عزیز دل رهبر نیز ، واژه ی «کشته شد» به جای «شهادت»در تیتر روزنامه ای جای داده شود.
سردار همدانی ! ای مرد میدان جهاد! همه ی روشنفکران راستین وآنهایی که دلداده  امام حسین(ع) هستند،شما را شهیدی سرافراز می دانند و به حال شما غبطه می خورند.
رهبر و مقتدایمان نیز با کهکشانی از روشنفکری  شما را بهتر از هرکسی شناختند .او برایتان نوشتند:
«این رزمنده‌ی قدیمی و صمیمی و پر تلاش، جوانی پاک و متعبّد خود را در جبهه‌های شرف و کرامت، در دفاع از میهن اسلامی و نظام جمهوری اسلامی گذرانید و مقطع پایانی عمر با برکت و چهره‌ی نورانی خود را در دفاع از حریم اهل‌بیت علیهم‌السلام و در مقابله با اشقیای تکفیری و ضد اسلام سپری کرد، و در همین جبهه‌ی پر افتخار به آرزوی خود یعنی جان دادن در راه خدا و در حال جهاد فی سبیل الله نائل آمد و فضل و رحمت الهی بر او گوارا باد. صف استوار آرزومندان این موهبت و کمربستگان راه جهاد و شهادت در ایران اسلامی و در سپاه و همه‌ی نیروهای مسلّح جمهوری اسلامی، صفّی بلند و بنیانی مرصوص است: و منهم من ینتظر و ما بدّلوا تبدیلا. رحمت خدا بر شهید همدانی و بر همه‌ی مجاهدان راه حق»

ای کاش روزنامه ی رویش  می دانست سوریه آن کشوری است که در هشت سال دفاع مقدس هرگز ایران را تنها نگذاشت. سوریه همان کشوری است که به فرموده ی سید حسن نصرالله ،در جنگ ۳۳روزه در ب همه ی زاغه ها و انبار مهماتش را به روی حزب الله لبنان باز کرده بود.
سوریه همان کشوری است که اگر از ایران اسلامی و حزب الله لبنان تبری می جست هیچ کشور غربی و بیگانه ای به جنگ با آن روی نمی آورد.

سوریه همان کشوری است که در خط مقدم نبرد با امریکا و اسرائیل کودک کش است و اگر امکان داشته باشد اسرائیل برای هر آجری که از کشور سوریه شکسته می شود، جشنی بزرگ برگزار می کند.

جنگ در سوریه جنگی ناشی از اختلاف مرزی نیست آن جنگ جنگ حق و باطل است جنگی است که اگر داعشیان پیروز میدان شوند ثمره ی شومش آن خواهد بود، که هیچ مسلمان راستینی حق نفس کشیدن ندارد ! اگر داعشیان حاکم شوند باید زنان و دختران مسلمانان وحتی دیگر مذاهب به سرنوشت زنان ایزدی دچار شوند.

اگر داعشیان پیروز میدان باشد هیچ احترامی برای حرمهای معصومین و حتی دیگر صحابه رسول الله (ص) باقی نخواهد ماند.

منفجر کردن و نابود کردن آثار باستانی و ضریح و قبور اولیای الهی دلیلی واضح ، بر باطل محور بودن دشمنان ملت سوریه است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار