تکمیل کمربندی املش در انتظار منابع مالی
کد خبر: ۱۰۶۸۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۸ 19 September 2022

نماینده املش و رودسردر مجلس شورای اسلامی: تکمیل پروژه در حال احداث کمربندی املش به ۱۰۰میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش تابناک  گیلان ؛ حجت الاسلام محمد صفری در آیین معارفه شهردار املش گفت : برای تکمیل پروژه در حال احداث کمربندی املش به ۱۰۰میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

نماینده رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات اقتصادی و کمبود منابع مالی گفت:با پیگیری‌های انجام شده هزار و ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سد پلرود و ۱۴۰میلیارد تومان هم برای تکمیل تصفیه خانه طول لات رحیم آباد اختصاص یافته و اعتبارات بنیاد مسکن شهر‌های املش و رودسر از ۴ میلیاردتومان به چندبرابر افزایش یافته که تاکنون سابقه نداشته است.

حجت الاسلام محمد صفری به تغییر پیمانکار پروژه چهارخطه کردن راه املش به شلمان اشاره کرد و گفت: تامین منابع مالی و اعتباری این پروژه به اشتباه از منابع استانی تعریف شده که جوابگوی نیاز آن نیست و علاوه بر منابع اعتباری به ۲۵۰هزار مترمکعب مصالح نیاز است و برای روکش آسفالت سورکوه در مسیر املش به شلمان رایزنی‌هایی شده و در آینده نزدیک اجرایی می‌شود.

وی گفت: مسائل عمرانی سخت و پیچیده است ، ولی بن بست ندارد و شهرداری یک مجموعه غیرانتفاعی است و به لحاظ تامین منابع اعتباری وابسته به دولت نیست و براساس اصل مشتری مداری باید حرکت کند تا درآمد کسب کند و چند کار عمرانی در شهر املش باقی مانده که بسیار مهم است.

وی با اشاره به انتصاب شهردار جدید املش گفت : امور شهری و شهرداری املش باید بدور از غوغاسالاری و سیاسی بازی و براساس اولویت دنبال شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار