کد خبر: ۱۰۶۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۷ 05 October 2015
پيكرهاي مطهر جان باختگان فاجعه منا عصر امروز(13 مهر) از سپاه شهرستان لنگرود به سمت ميدان نماز(مركز شهر) در ميان حزن و اندوه جمعيت تشييع شد.

از شهرستان لنگرود 45 زائر از کاروان رودسر به حج مشرف شدند که به دلیل بی کفایتی آل سعود 11 نفر از حاجیان لنگرود قربانی شدند و امروز نيز پيكرهاي مطهر پنج جان باخته فاجعه منا با حضور پرشور مردم در حالی برگزارشد که عزاداران با مشت های گره کرده خشم خود را از بی کفایتی آل سعود فریاد می زدند و نماز ميت نيز به امامت حجت الاسلام و المسلمين صديق، امام جمعه لنگرود اقامه شد.

سيد رضا جوادپور، فرماندار لنگرود در حاشيه اين مراسم به خبرنگار خبرگزاري شبستان گفت: بي كفايتي آل سعود در فاجعه منا بر كسي پوشيده نيست.

وي با بیان اینکه تاکنون هشت فوتی، ۲ مفقود و یک مجروح لنگرودی از سوی سازمان حج گیلان گزارش شده است، افزود: در دو گروه ورود پیکرهای جانباختگان، 5 لنگرودی منتقل شده كه از اين تعداد پيكرهاي مطهر دو قرباني به نام هاي ابراهيم فخري و حيدر حسيني در مزار شهدا لنگرود تدفين شدند.

 

فرماندار لنگرود خاطرنشان كرد: عصر پنج شنبه(16 مهر) مراسم یادبود قربانیان منا نيز در مسجد جامع این شهرستان برگزار می شود.

 

گفتني است،پيكر مطهر علي اصغر صالحي در گل سفيد، احمد اسماعيلي در چاف و كريم پورتقي مقدم نيز در بقعه آقا سيد محمد كياكلايه تدفين شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار