شنیده های تابناک گیلان از نشست شب گذشته مسئولین ستاد روحانی با محمدپور ؛
به گزارش خبرنگار ما از یک منبع آگاه، این نشست با هدف تخریب و تحت فشار قرار دادن علی اصغر حجامی،عضو شورای شهر لنگرود و همچنین سرپرست اداری مالی محیط زیست گیلان برگزار گردید که خروجی این نشست را طی روزهای آینده بهتر متوجه خواهیم شد.
کد خبر: ۱۰۵۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰ 04 October 2015
تابناک گیلان: چندی پیش سایت تدبیر شرق وابسته به چندی از مسئولین ستاد دکتر روحانی در گیلان، در آستانه استیضاح و برکناری افشین گلباغی از شهرداری لنگرود،مطلبی با عنوان استیضاح انتخاباتی شهردار لنگرود...! را تیتر کردند.

در این گزارش که اختصاصی تدبیر شرق بود، با هدف قرار دادن مهرداد لاهوتی،نماینده فعلی مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی و با حمایت تمام قد از افشین گلباغی شهردار این شهر عنوان شد:

آقای مهندس گلباغی شهردار جوان, پرتلاش و فوق لیسانس عمران خودش پیش از انتخاب عضو منتخب مردم در شورای شهر بوده است که با اصرار اکثریت اعضای حاضر علی رغم مخالفت پنهان و آشکار لاهوتی نماینده شهر و آبستراکسیون چهار تن از اعضای حاضر در شورا با حمایت قاطع پنج نفر دیگر و نیز بخاطر حمایت علنی و آشکار از دکتر روحانی در ایام تبلیغات و با پشتیبانی عناصر موثر در ستاد آقای روحانی به عنوان اولین شهردار حامی دولت تدبیر و امید در استان گیلان با حکم استاندار محترم به سمت شهردار لنگرود منصوب شده است.


شهردار لنگرود دست به دامان مسئولین ستاد روحانی در گیلان شد / مسئول ستادی که از دولت برای ماندن گلباغی هزینه کرد ! / + تصاویر


ناگفته نماند که از همان ابتدای معرفی, عناصر ذینفوذ که به عنوان سخنگوی آقای قالیباف در رسانه های کشور و مجلس فعالیت چشمگیری داشتند, با انواع ترفندها تمام تلاش خود رادر تخریب مهندس گلباغی و عدم صدور حکم ایشان در کسوت شهردار لنگرود بکار گرفتند, اما ایستادگی اکثریت شورا و حمایت حامیان دولت آقای روحانی در شهرستان لنگرود از مهندس گلباغی مانع از به ثمر نشستن زیاده خواهی سخنگوی قالیباف و عناصر سازماندهی شده ایشان شد.

از همین نوشته سایت تدبیر شرق معلوم می شود که وقتی آدم بی تجربه و خوش اقبال باشد و غرق در سیاست شود،همه چیز را سیاسی می بیند.

نکته قابل تاملی که باید بسیار بدان توجه شود این بود که در پایان گزارش مذکور، علت استیضاح گلباغی اینگونه عنوان شد:

 " چون انتخابات نزدیک است و شهردار لنگرود هم تابلوی حمایت از دکتر روحانی را در دست دارد."


شهردار لنگرود دست به دامان مسئولین ستاد روحانی در گیلان شد / مسئول ستادی که از دولت برای ماندن گلباغی هزینه کرد ! / + تصاویر


طبق شنیده های تابناک گیلان، همین گزارش کافی بود تا مقدمه ای شود برای مهدی رجایی،مسئول ستاد دکتر روحانی در لنگرود تا برای اهداف انتخاباتی پیش رو از سبد دولت یازدهم برای افشین گلباغی هزینه کند.

گفتنی است که شب گذشته چندی از مسئولین ستاد دکتر روحانی در گیلان با مدیرکل محیط زیست استان نشستی را برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار ما از یک منبع آگاه، این نشست با هدف تخریب و تحت فشار قرار دادن علی اصغر حجامی،عضو شورای شهر لنگرود و همچنین سرپرست اداری مالی محیط زیست گیلان با توجیه احمدی نژادی بودن وی برگزار گردید که خروجی این نشست را طی روزهای آینده بهتر متوجه خواهیم شد.

برای درک بهتر موضوع نیازی به یادآوری این نکته نیست که تا به امروز چه تعداد از مسئولین دولت احمدی نژاد در بدنه دولت روحانی و در گیلان خودمان، دارای پست های حساس و کلیدی هستند و این مسئولین محترم ستادی سکوت پیشه کردند،کافی است یک نگاهی گذرا به فرمانداران استان داشته باشیم تا درک کنیم که جلسه شب گذشته تدبیر و امیدی های گیلان برای جریان سازی یک موضوع خاص بوده است.

در پایان گفتنی است که علی اصغر حجامی,عضو شورای شهر لنگرود،یکی از موافقان طرح استیضاح شهردار فعلی این شهر است.


شهردار لنگرود دست به دامان مسئولین ستاد روحانی در گیلان شد / مسئول ستادی که از دولت برای ماندن گلباغی هزینه کرد ! / + تصاویر

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
آگاه: برای امثال این آقایون متاسفم . کجای گلباغی به دولت تدبیر و امید قابل وصله؟ همه کسانی که این آقا رو میشناسن میدونند که حدود صلاحیت ایشون تا کجاست!!! من متاسفم که اینطور داده برای بقای این آقا هزینه میشه.... سوال اینجاست که منشا این هزینه ها کجاست؟!!
اصغر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
آقای ناشناس خداپدر و مادر شما رو بیامرزه خلاصه یکی پیدا شد حرف درست و حسابی در این سایت ها بزنه. آخه کجای این آدم به دولت بزرگ تدبیروامید میخوره؟آقایان به اصطلاح طرفدار دولت اینقدر جایگاه دولت رو خراب نکنید این آدم تا 9صبح از خماری حال بیدار شدن نداره. این اصلا خودشم نمیدونه چیکاره است بعد اونوقت شما.... البه شما تقصیر ندارید این پول لامصب کثیفه کثیف آدمو قلقلک میده دیگه از این بابت به شما حق میدم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
با سلام حضور دوستان ارجمند ومسئولین سایت بی اطلاع تابناک ،درج اخبار نادرست از جانب افراد کم اطلاع همانند سایت تابناک باعث قضاوت ها ی نادرست می شود جالب است خوانندگان عزیز بدانند که اقای رجایی به دلیل مشکلات شخصی در جلسهٔ مذکور غایب بودند حتی کلمه در مورد شورا ی ک شهر لنگرودوشهرداردرجلسه بحث وگفتگو نشد بنده یکی از حاضران در جلسه بودم.
نیما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
آقای گلباغی آدم درستی نیست همون بهتر که عزل شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار