مورد از زیباترین هتل های رشت شامل هتل بزرگ کادوس و هتل پامچال است. این هتل ها را می‌توانید به صورت آنلاین از وب سایت ایران هتل آنلاین رزرو نمایید.
کد خبر: ۱۰۴۱۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵ 26 April 2022

یکی از زیباترین هتل های رشت

رشت یکی از زیباترین مناطق جلگه‌ای شمال کشور بوده که مرکز استان گیلان نیز هست. رشت یکی از قدیمی‌ترین شهرهای شمالی ایران بوده که به دلیل جاذبه‌های طبیعی، توریستی و تاریخی‌، همواره گردشگران بسیاری را به سمت خود می‌کشاند. از جمله این مکان‌های دیدنی عمارت کلاه فرنگی، عمارت شهرداری، کلیسای ارامنه، کتابخانه ملی رشت، مسجد سفید، بوستان ملت، خانه ابریشمی، موزه رشت، خانه قدیری، آرامگاه میرزا کوچک خان بوده که رشت را به یک مقصد دوست‌داشتنی برای سفرهای تابستانی تبدیل نموده است. از همین جهت می‌توانید اقامتگاه‌های فراوانی را در سطح شهر ببینید. ما در ادامه می‌خواهیم دو مورد از زیباترین هتل‌ های رشت را به شما معرفی کنیم.

هتل کادوس رشت

فضای داخل هتل کادوس رشت

در بلوار منظریه هتل بزرگ و زیبایی را خواهید دید که به هتل کادوس معروف است. هتل کادوس رشت هتلی مجلل با معماری جذاب بوده که نام و آوازه خوبی برای خود دست و پا کرده است. البته که باید بدانید هتل کادوس، یک هتل ۵ ستاره بوده و باید هم این‌چنین دبدبه و کبکبه‌ای داشته باشد! این هتل دقیقاً در سال ۱۳۸۲ افتتاح گردیده و آخرین بازسازی آن به سال ۱۳۹۱ بازمی‌گردد.

هتل کادوس رشت در کل دارای چهار طبقه است. در این چهار طبقه می‌توانید ۹۶ باب اتاق و سوئیت تمیز و زیبا را ببینید که در دکوراسیون و طراحی کم‌نظیر هستند. جالب اینجاست که هتل کادوس با دریای خزر فقط ۳۰ کیلومتر فاصله داشته و با رزرو این هتل می‌توانید در اسرع وقت خودتان را به ساحل برسانید. از دیگر مزایای این هتل سرویس‌های رستورانی رایگان است که در وعده‌های مختلف صبحانه، ناهار و شام شامل حال میهمانان می‌شود.

همچنین می‌توانید از پارکینگ جادار هتل نهایت استفاده را ببرید. باید بدانید پارکینگ برای مهمانان هتل به صورت رایگان بوده و تا زمانی که در هتل کادوس اقامت داشته باشید، می‌توانید از جای پارک مطمئن بهره‌مند شوید. از قلم نیفتد میهمانان هتل کادوس می‌توانند از اینترنت بی‌سیم رایگان نیز برخوردار شوند. این اینترنت در تمام نقاط هتل کادوس قابل دسترسی بوده و سرعت بالایی دارد.

با رزرو هتل کادوس رشت اتاق‌هایی بسیار زیبا و مدرن خواهید داشت! این اتاق‌ها مجهز به امکانات روز دنیا مانند: تلویزیون، یخچال، سیستم تهویه یکپارچه با عملکرد منحصر به کارت اتاق، سیستم کنترل روشنایی روی تخت، کانال‌های ماهواره‌ای، چای ساز، اتاق نشیمن، نشانگر دیجیتال وضعیت مزاحم نشوید و اتاق نظافت لازم دارد، جکوزی و سونا خشک در سوئیت‌های رویال، سرویس بهداشتی فرنگی مجهز به سشوار، کلیه ملزومات بهداشتی و آرایشی، آینه، لوازم اصلاح در حمام و... هستند.

باید بدانید هتل کادوس برای انواع سفرهای کاری، ماه عسل و خانوادگی مناسب است؛ چون دارای اتاق‌هایی با ظرفیت‌های متفاوت است. برای مثال اتاق‌های یک نفره، اتاق‌های دو نفره، اتاق‌های سه نفره، سوئیت کوچک، سوئیت ماه عسل، سوئیت سه نفره، سوئیت چهار نفره، سوئیت رویال و آپارتمان به ظرفیت ۵ نفر که دو نفر نیز می‌توانند از سرویس نفر اضافه هم بهره‌مند شوند.

از امکانات تفریحی و رفاهی هتل کادوس رشت نیز می‌توان به استخر روباز، سفره‌خانه‌ سنتی، زمین تنیس خاکی، رستوران فرنگی، رستوران سنتی، تالار همایش، تالار عقد، لابی مجلل همراه با موسیقی زنده، مرکز خرید و کافی شاپ روباز اشاره نمود. بی‌جهت نیست که نام هتل کادوس در لیست هتل ‌های لوکس رشت به چشم می‌خورد! این هتل دارای خدماتی مانند: روم سرویس، ناهار در اتاق، خشک شویی، اتاق چمدان، خدمات بیدار باش، فتوکپی، خدمات باربری، دستگاه واکس کفش، خدمات اتو، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، امکانات برای معلولین، مسیر پیاده روی و فضای سبز است.

هتل پامچال رشت

ورودی هتل پامچال رشت

هتل پامچال که در بلوار امام خمینی و میدان مصلی قرار گرفته، یکی از بهترین هتل ‌های رشت است. این هتل در سال ۱۳۴۳ ساخته شده؛ اما باری دیگر در سال ۱۳۹۵ به طور کلی بازسازی گردیده است. هتل سه ستاره پامچال موقعیت مکانی خوبی داشته و به مناطق مختلف شهر دسترسی راحتی دارد. نمای هتل پامچال بسیار زیبا و مجلل بوده و دارای اتاق‌های بسیار راحتی است. این هتل دارای ۲۹ واحد اقامتی شیک و مدرن بوده که نظیر آنها اتاق دو تخته دبل، اتاق چهار تخته، اتاق سه تخته و اتاق پنج تخته است.

در اتاق‌های پنج تخته هتل پامچال رشت امکانات خوبی مانند تلویزیون ال ای دی، قفل الکترونیکی درب اتاق، سشوار، مینی بار با هزینه، سرویس فرنگی، شوفاژ، اسپیلت، کفپوش موکت، کمد لباس، مبلمان، یخچال‌ و تلفن موجود است. این اتاق‌ها مناسب سفرهای دسته جمعی و خانوادگی است. در ضمن اتاق ۵ نفره هتل پامچال بسیار دلباز بوده و دارای میز و صندلی برای نشستن و تخت‌هایی مرتب برای میهمانان عزیز است.

باید بدانید اتاق‌های دو تخته دبل هتل پامچال رشت مناسب زوج‌های جوان و سفر ماه عسل است. این اتاق بسیار زیبا دیزاین شده و قابلیت نفر اضافه ندارد! در اتاق دبل هتل پامچال رشت میز و صندلی دو نفره، آینه، تلویزیون، تخت راحتی، شوفاژ، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، پرده‌های زیبا، سرویس فرنگی و حمام موجود است. هتل پامچال به دلیل موقعیت مکانی فوق‌العاده‌ای که دارد به بازار رشت، فرودگاه، مرکز خرید گلسار، نمایشگاه بین المللی گیلان، پایانه مسافربری، امام زاده هاشم و... دسترسی خوبی دارد.

همچنین اگر بخواهید از رشت تا بندر انزلی بروید فقط ۴۰ کیلومتر فاصله خواهید داشت. همچنین با اقامت در این هتل می‌توانید به بقعه متبرکه سلیمان و آرامگاه میرزا کوچک خان اشراف خوبی داشته باشید. از امکانات خوب هتل پامچال می‌توان به رستوران در طبقه همکف با ظرفیت ۱۱۰ نفر اشاره کرد. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای ایرانی را سفارش دهید! رستوران هتل پامچال رشت مناسب تمام وعده‌های غذایی مانند صبحانه، ناهار و شام است.

علاوه بر این هتل پامچال رشت دارای یک کافی شاپ در رستوران و طبقه همکف بوده که ظرفیتش ۱۰ نفر است. این کافی شاپ از ساعت ۸ صبح الی ۲۲ خدمات رسانی می‌کند. در کافی شاپ هتل پامچال انواع نوشیدنی‌ها قابل سفارش است. از امکانات عمومی هتل پامچال رشت نیز می‌توان به آسانسور، نمازخانه، لابی، صندوق امانات، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، تاکسی سرویس شبانه روزی، اینترنت در لابی و اتاق‌ها و تلویزیون ال ای دی در لابی اشاره نمود.

از قلم نیفتد هتل پامچال رشت دارای خدماتی مانند: بیدار باش، خدمات اینترنتی، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش و درخواست ناهار در اتاق است. باید بدانید که قیمت هتل‌ های رشت مخصوصاً هتل ‌های ۵ ستاره کمی گران به نظر می‌رسد؛ پس با رزرو هتل پامچال می‌توانید سفری مقرون‌به‌صرفه‌تر داشته باشید. این هتل سه ستاره امکانات و خدمات مطلوبی را به مسافرانش ارائه می‌دهد و مناسب چند شب اقامت است.

سخن پایانی برای هتل های رشت

در این مطلب به معرفی ۲ هتل زیبای رشت یعنی هتل کادوس و هتل پامچال پرداختیم. این دو هتل جزو بهترین هتل‌ های رشت هستند که امکانات و خدمات خوبی دارند. برای اطلاع از قیمت هتل در رشت و رزرو هتل در رشت می‌توانید به وب سایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید. در این وب سایت اطلاعات مربوط به تمام هتل ‌های رشت درج شده و می‌توانید آنها را با بهترین تخفیفات رزرو کنید. از طرفی تصاویر زیبایی از هتل کادوس و هتل پامچال در وب سایت ایران هتل آنلاین موجود بوده که با یک کلیک ساده قابل مشاهده است.

 انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار