دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان
کد خبر: ۱۰۳۷۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۷ 06 April 2022

استاندار از طرح‌های زیر بنایی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سایت لاکان رشت بازدید بر تکمیل هر چه سریعتر این طرح‌ها تاکید کرد.

به گزارش تابناک گیلان ؛ دکتر اسدالله عباسی ابتدا از طرح ساخت دانشکده‌ی پزشکی سایت لاکان که بیش از ۲۵ سال از آغاز اجرای آن می‌گذرد بازدید و دستورات لازم را برای حمایت‌های مالی طرح و سرعت بیشتر کار صادر کرد.

استاندار سپس به محل ساخت بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی پروفسور سمیعی در سایت لاکان رفت و ضمن تاکید بر اتمام هرچه سریعتر این بیمارستان ، از پیگیری اعتبارات ملی این طرح در تهران خبر داد.

وی در این بازدید گزارشی از پیشرفت ۲۰ درصدی دانشکده‌ی پزشکی و پیشرفت حدود ۵۷ درصدی بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی پروفسور سمیعی دریافت کرد و از مجریان طرح قول گرفت که دانشکده‌ی پزشکی حداکثر تا سه سال و بیمارستان پروفسور سمیعی نهایت ۱۸ ماه تا دو سال به بهره برداری برسد.

دکتر ارسلان سالاری ، رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان هم در این بازدید گفت: برای تکمیل دانشکده‌ی پزشکی سایت لاکان، ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار درنظر گرفته شده و علاوه بر این، هزار میلیارد تومان از مصوبات سفر اخیر رییس جمهور به گیلان نیز برای نوسازی بیمارستان‌های رازی و پورسینای رشت اختصاص یافته است.

ماکان پدرام ، مدیر کل راه و شهرسازی گیلان نیز که مسئولیت اجرای طرح ملی ساخت بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی پروفسور سمیعی سایت لاکان رشت را برعهده دارد از هزینه ۱۲۰ میلیارد تومانی اجرای این طرح تا امروز خبر داد و گفت: برای تکمیل ساختمان این بیمارستان به ۳۵۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است و تامین تجهیزات پزشکی و بیمارستانی آن نیز ۵۰۰ میلیارد تومان برآورد می‌شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار