کد خبر: ۱۰۳۵۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۴ 24 March 2022

استاندار گیلان دستور تشکیل ستاد ویژه تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین در استان در راستای تحقق عملی شعار سال بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب را صادر کرد.

 

به گزارش تابناک گیلان؛ دکتر اسدالله عباسی امروز (پنجشنبه) در جلسه تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین گیلان با تاکید بر لزوم تحقق عملیاتی منویات رهبری و اجرای شعار محوری سال جدید افزود: جلسه تخصصی ستاد ویژه تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین؛ هفته آینده با حضور مدیران دستگاه های متولی در گیلان تشکیل می شود.

وی با تاکید بر اینکه همه دستگاه های اجرایی و نهادها در راستای تحقق شعار سال باید اهتمام ورزند؛ اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب با درایت و نگرش عمیق‌شان تولید ، دانش بنیان و اشتغال آفرین را محور اصلی کار و خدمت در سال جاری بیان کردند و در گیلان نیز با راه اندازی دبیرخانه ستاد تحت عنوان شعار سال ۱۴۰۱، دستگاه های متولی به صورت عملیاتی باید اقداماتی شایسته انجام دهند.

استاندار گیلان با بیان اینکه در سفر رئیس جمهوری به استان اعتبارات خوبی در حوزه تولید و امور دانش‌بنیان مصوب شده ، گفت: در نشست تخصصی این ستاد نیز اعتبارات لازم برای تقویت حوزه دانش بنیان گیلان در نظر گرفته می‌شود.

دکتر عباسی پژوهش را مقدمه نوآوری و تولید دانست و گفت: دانشگاه ها در کنار دیگر دستگاه های متولی تولید و دانش بنیان نقش اساسی در انجام پژوهش های عملیاتی برای تحقق شعار سال دارند.

در این جلسه که معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، مدیرکل صمت، رییس پارک علم و فناوری و مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان هم حضور داشتند؛ در خصوص تحقق عملی شعار سال پیشنهادات خود را ارائه کردند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار