کد خبر: ۱۰۲۶۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹ 01 February 2022

هر سال با فرا رسیدن ایام نوروز شاهد افزایش سفرها هستیم. علاقه مندان به سفر با خرید بلیط هواپیما، بلیط قطار یا بلیط اتوبوس به راحتی می توانند به تمام نقاط داخلی و خارجی سفر کنند. در این بین برخی از مسافران ترجیح می دهند با اتومبیل شخصی به سفر بروند.

چیزی که مهم است، مقوله سفر کردن است نه انتخاب وسیله نقلیه برای سفر! چرا که با وجود راههای متنوعی که وجود دارد، دیگر خرید بلیط سفر کار چندان سختی نیست. وجود سایت های مختلفی که انواع بلیط و خدمات سفر را به صورت آنلاین ارائه می دهند، راهی سریع برای رزرو بلیط و هتل می باشد.

اما انتخاب مقصد مناسب، به طرز عجیبی در کاهش هزینه های سفر موثر است. بنابراین سفرهای داخلی یکی از پرطرفدارترین سفرهای نوروزی است.

مقاصد نوروزی ۱۴۰۱ برای سفر‌های انفرادی و خانوادگی

ایران مقصد مناسب برای گردشگران خارجی

این روزها با توجه به افزایش تورم و قیمت دلار تعداد افرادی که به دنبال بلیط خارجی هستند، رو به کاهش است. بنابراین در ایام نوروز که با تعطیلات چند روزه مواجه هستیم، شاهد افزایش مسافرت های داخلی نیز می باشیم.

به نقل از سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی:

"با توجه به این که امسال نسبت به سال گذشته وضع بهتری درباره بیماری کرونا داریم، اقبال مردم به سفر بیشتر از سال گذشته است. گردشگری حق همه مردم است و باید شرایط سفر های ارزان قیمت مهیا شود"

مهندس ضرغامی درباره گردشگران خارجی نیز گفت:

"ایران زیباترین و امن‌ترین مکان‌ها را برای گردشگری دارد. دنیا باید بداند ایران بهترین موقعیت را برای گردشگری دارد و باید نگرش منفی گردشگران خارجی را تغییر داد."

ایران در همین راستا اخذ ویزا را برای بسیاری از کشورها لغو کرده و به دنبال پروازهای مستقیم است.

خرید بلیط هواپیما برای سفرهای نوروزی

با وجود سایت های متنوعی که در زمینه فروش آنلاین بلیط هواپیما فعالیت می کنند، به سرعت می توان بلیط هواپیمای خود را به صورت اینترنتی و بدون مراجعه حضوری به دفاتر گردشگری خریداری کرد.  بنابراین فقط کافیست که به سایت معتبر گردشگری مراجعه کرده و بلیط هواپیما را به راحتی رزرو کنید. اما چه زمانی برای خرید بلیط سفرهای نوروزی مناسب است؟

معمولا توصیه می‌شود که برای خرید بلیط های نوروزی هرچه زودتر اقدام کنید و خرید بلیط هواپیما را به روزهای نزدیک عید نوروز واگذار نکنید! اما به یاد داشته باشید که قیمت بلیط هواپیما در اوایل عرضه برای هر مسیری کمی بالاتر از لحظات آخر می باشد. به همین جهت خرید بلیط لحظه آخری برای برخی از مسیرها گزینه به صرفه تری است. البته در هنگام سفر های نوروزی توصیه میشود بلیط لحظه آخری را فراموش کنید و زودتر اقدام به رزرو بلیط هواپیمای خود نمایید.

مقاصد نوروزی ۱۴۰۱ برای سفر‌های انفرادی و خانوادگی

بهترین مقاصد برای سفرهای نوروزی کدامند؟

از آنجایی که ایام نوروز زمان مناسبی برای سفر کردن است، علاقه مندان به مسافرت سعی می کنند بهترین مقصد را انتخاب کنند. اگر قیمت دلار چندان برای شما مهم نیست و از پس هزینه های سفر خارجی بر می آیید، می توانید بلیط هواپیما استانبول را برای سفر نوروزی هیجان انگیز خریداری کنید.

همچنین دبی و تفلیس از مقاصد جذاب برای سفرهای نوروزی هستند که هم می توانید به صورت انفرادی و هم با خانواده به ان سفر کنید.

اما اگر قصد ندارید هزینه زیادی بابت مسافرت بپردازید، می توانید به یکی از شهرهای جنوبی سفر کنید. جنوب ایران در روزهای اول بهار از آب و هوای مطبوعی برخوردار است. بلیط هواپیما کیش و قشم بهترین گزینه برای لذت بردن از تعطیلات نوروز هستند. سفر به چابهار، مشهد و شیراز نیز در ایام نوروز طرفداران زیادی دارد. بنابراین با خرید بلیط هواپیما و قطار می توانید برای سفرهای نوروزی برنامه ریزی کنید.

خرید بلیط هواپیما از بهترین سایت ها

برای تجربه سفرهای نوروزی ارزان و دلنشین، انتخاب سایتی که از آن بلیط تهیه می کنید، مساله مهمی است. به طوری که با انتخاب یک سایت معتبر امکان خرید بلیط ارزان هواپیما و رزرو بلیط در لحظه های آخر نیز به راحتی میسر است. با یک جستجوی ساده در گوگل امکان دسترسی به سایت های متعدد فرش بلیط هواپیما وجود دارد. اما این که کدام سایت را برای تهیه بلیط انتخاب می کنید، می تواند در کیفیت سفر شما تاثیرگذار باشد.

چرا بلیط هواپیما را از تیک بان بخریم؟

از بین تمامی سایت های متنوعی که در زمینه خرید بلیط سفر فعالیت می کنند، سایت تیک بان یکی از معتبرترین سایت های فروش آنلاین بلیط هواپیما می باشد که می توانید برای سفر در نوروز از همین حالا نسبت به خرید بلیط هواپیما، بلیط قطار، اتوبوس و رزرو هتل اقدام کنید.

اگر به دنبال تهیه بلیط با منصفانه ترین قیمت ها هستید، فقط کافیست به www.tikban.com مراجعه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار