مدیر رسانه‌ای باشگاه ملوان با اشاره به مثبت شدن تست کرونا سرمربی ملوان گفت: پس از تمرین یکشنبه پنجم دی ماه سرمربی ملوان با توجه به علائمی که داشتند به توصیه پزشک تیم مورد تست غربالگری کرونا قرار گرفت و نتیجه تست وی مثبت اعلام شد.
کد خبر: ۱۰۱۸۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴ 28 December 2021

میثم شاهین امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت تیم ملوان و کادر فنی اظهار کرد: مازیار زارع سرمربی تیم فوتبال ملوان پس از تمرین روز یکشنبه پنج دی ماه، مورد تست غربالگری کرونا پی. سی. آر قرار گرفت که نتیجه تست وی مثبت اعلام شد و سرمربی ملوان از روز یکشنبه در استراحت به سر می‌برد.

وی با بیان اینکه حال جسمانی وی در پایان مسابقه با خوشه طلایی نیز خوب نبود، افزود: در روز مسابقه وی علائمی نداشت ولی پس از تمرین روز یکشنبه علائم ظهور کرد به توصیه دکتر بابک صیاد برای تست غربالگری کرونا مراجعه کردند.

مدیر رسانه‌ای باشگاه ملوان با اشاره به اینکه تا کنون هیچ یک از بازیکنان ملوان علائم خاصی نداشتند، گفت: خوشبختانه همه بازیکنان شرایط جسمانی مناسبی دارند و علائمی نداشتند ولی حتما تمام عوامل تیم مورد تست غربالگری کرونا قرار خواهند گرفت تا اگر شخصی بدون علائم در تیم حضور داشته باشند قرنطینه شود و ناقل بیماری به بازیکنان و کادر فنی تیم نشود.

به گزارش فارس، ملوان پس از هفته یازدهم با ۲۳ امتیاز در صدر جدول ۱۸ تیمی لیگ دسته یک فوتبال قرار دارد و هفته آینده در تهران به مصاف سایپا خواهد رفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار