در ادامه مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور جام آزادگان ، تیم ملوان بندرانزلی مقابل مس کرمان قرار می‌گیرد و شهرداری بندرآستارا نیز به مصاف شهرداری همدان می‌رود.
کد خبر: ۱۰۱۴۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴ 06 December 2021

 

به گزارش تابناک گیلان، هفته نهم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور از روز چهارشنبه هفته جاری ۱۷ آذر ماه آغاز می‌شود که در یکی از بازیهای حساس این هفته، تیمهای ملوان و مس کرمان رو در روی هم قرار می‌گیرند.

این بازی، به میزبانی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی و در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار می‌شود تا ملوان  همانند سایر دیدارهای خانگی خود در این ورزشگاه به مصاف حریفش ( مس کرمان) برود .

ملوانان که در بازیهای قبلی خانگی خود موفق به برتری برابر حریفانش شده، در این دیدار نیز برای کسب هر سه امتیاز به میدان خواهند رفت تا با برتری در این بازی ، روند پیروزی‌های خانگی این تیم ادامه یابد.

تیم فوتبال ملوان در چهار بازی خانگی خود ، موفق به کسب چهار پیروزی متوالی شد و در چهار دیدار خارج از خانه نیز، یک پیروزی و سه تساوی کسب کرد تا ملوانان تنها تیم بدون شکست رقابت‌های لیگ دسته اول کشور تا پایان هفته هشتم باشد.

با این وجود دیدار تیمهای ملوان بندرانزلی و مس کرمان یکی از بازیهای سخت و حساس هفته نهم لیگ دسته اول کشور بشمار می‌رود که به طور حتم تیم ملوان برای ثبت پنجمین پیروزی متوالی خانگی، گام به این میدان خواهد گذاشت. 

تا پایان هفته هشتم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، ملوان بندرانزلی با کسب ۱۸ امتیاز صدرنشین است، تیم مس کرمان نیز با کسب ۱۳ امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار دارد.

بازی سخت خارج از خانه شهرداری آستارا   

تیم فوتبال شهراداری بندرآستارا دیگر نماینده گیلان در رقابتهای لیگ دسته اول کشور نیز، در هفته نهم این مسابقات در دیداری همزمان باید در همدان رو در روی تیم قدرتمند شهرداری این شهر قرار گیرد.

ملوان مقابل مس و شهرداری آستارا برابر شهرداری همدان قرار می گیرند

شهرداری بندرآستارا که تاکنون نتوانسته نتایج بسیار درخشان دور رفت فصل قبل را تکرار کند، بازی بسیار سختی را باید برابر حریف قدرتمندش برگزار کند چون این دیدار به میزبانی تیم شهرداری همدان برگزار می‌شود.

شهرداری آستارا در رقابتهای دور رفت فصل گذشته موفق به کسب عنوان نخست شده بود اما این تیم هم اینک در میانه جدول رده‌بندی قرار دارد و در هفته نهم نیز باید با یکی از مدعیان لیگ به رقابت بپردازد.

به هرحال برای اینکه فاصله تیم شهرداری بندرآستارا با تیمهای صدر جدولی افزایش نیابد، این تیم باید در این بازی خارج از خانه امتیاز کسب کند تا همچنان فاصله خود را با تیمهای انتهای جدولی حفظ و به تیمهای بالای جدول نزدیکتر شود.

در جدول رده بندی و تا پایان هفته هشتم این مسابقات ، تیم شهرداری همدان با کسب ۱۲ امتیاز در مکان هفتم و تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا نیز با کسب همین امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر، در رتبه نهم جدول رده‌بندی قرار دارند.

در رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور جام آزادگان، ۱۸ تیم در یک گروه به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می‌پردازند که ملوان و شهرداری بندر آستارا نمایندگان گیلان در این لیگ هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار