رشت-فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: اقدامات جهادگران فقط مختص به محرومیت‌زدایی نیست و جهادگران در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی نیز فعالیت شایسته‌ای دارند.
کد خبر: ۱۰۱۰۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷ 20 November 2021

به گزارش تابناک گیلان، سردار محمد عبدالله پور روز شنبه در اولین روز از هفته بسیج و در همایش اقتدار جهادگران گیلان در رشت اظهار کرد: جهادگران به مانند دوران دفاع مقدس، با حضور در عرصه‌های مختلف وفاداری خود به نظام جمهوری اسلامی و مردم را نشان دادند.

وی افزود: با حضور ۴۵ هزار جهادگر در قالب سه هزار گروه جهادی در گیلان، بسیجیان و جهادگران حماسه‌ای عظیم خلق کردند که در چند سال گذشته نیز در سیل، زلزله، کرونا و دیگر بحران‌ها به کمک به مردم پرداخته‌اند.

فرمانده سپاه قدس گیلان به فعالیت های شایسته بسیج سازندگی در راستای رفع محرومیت‌زدایی در کشور اشاره کرد و گفت: در برخی از دوره‌ها، بسیج سازندگی توسط برخی افراد و گروه‌ها با بی توجه‌ای مواجه شد ولی بسیجیان در آن دوران هم از تلاش دست نکشیده و به جهاد خود ادامه دادند.

سردار عبدالله پور خاطرنشان کرد: حدود سه هزار برنامه در بخش‌های مختلف، فرهنگی ، هنری ، ورزشی و اقتصاد مقاومتی در هفته بسیج امسال در گیلان برگزار می‌شود که این برنامه‌ها از امروز آغاز و تا روز جمعه پنجم آذرماه ادامه خواهد داشت.

وی همچنین افزود: علاوه بر برگزاری همایش اقتدار جهادگران که یکی از برنامه‌های مهم هفته بسیج گیلان است، گلباران مزار شهدا و برنامه‌های حوزه محرومیت زدایی نیز از دیگر فعالیت های این هفته می‌باشد.

فرمانده سپاه قدس گیلان به برگزاری حدود یکهزار برنامه و مسابقه ورزشی نیز اشاره کرد و گفت: رقابت‌های مختلف ورزشی در شته‌های مختلف نیز توسط بسیجیان در سراسر استان گیلان انجام می‌شود که این امر نیز یکی از برنامه‌های مهم هفته بسیج است.

همچنین مسئول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان در رزمایش اقتدار جهادگران اظهار کرد: بسیجیان پرچم جهاد سازندگی را در کشور برافراشتند و خدا را شاکریم که توانستیم فرمان مقام معظم رهبری را اجابت کنیم.

سرهنگ احمد ابراهیمی با اشاره به کمک و یاری مردم به همنوعان خود بیان کرد: با کمک خیرین و اقشار مختلف مردم بیش از ۵۰۰ هزار بسته معیشتی در دوران سخت اقتصادی در گیلان توزیع شد، همچنین بیش از ۲۰ هزار بسته آموزشی و ۸۵۰ هزار بسته بهداشتی نیز در ۲ سال اخیر در گیلان توزیع شد.

وی با اشاره به ایجاد بیش از هفت هزار شغل توسط سپاه در گیلان خاطرنشان کرد: مرحله دوم ساخت مسکن مددجویی در گیلان نیز به پایان رسیده و آماده‌ایم این راه را ادامه دهیم تا محرومان مسکن دار شوند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: تنها گروه و نهادی که پرچم جهاد را زمین نگذاشت ، بسیج سازندگی است و از تمام دولتمردان و نمایندگان مجلس درخواست می‌شود به این ظرفیت عظیم توجه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار