نخستین جشنواره استانی فیلم کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای، در ۲ بخش حرفه‌ای و موبایلی در رشت برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۰۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶ 20 November 2021

به گزارش تابناک گیلان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: نخستین جشنواره استانی فیلم کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای، دی ماه در رشت برگزار می‌شود.
فیروز فاضلی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری نخستین جشنواره استانی فیلم کوتاه رشت پرداخت به موضوعات و مشکلات شهری است افزود: این جشنواره در ۲ بخش حرفه‌ای و موبایلی با موضوعات «شهروند و زیبایی‌های شهری»، «شهروند و مشکلات شهری»، «شهروند و قوانین شهری»، «شهروند و رعایت حقوق شهروندی» و «شهروند و آسیب‌های شهری» برگزار می‌شود.
وی همچنین با بیان اینکه مدت زمان آثار ارسالی به دبیرخانه باید حداکثر ۱۰۰ ثانیه باشد و تیتراژ فیلم جزو زمان فیلم محسوب می‌شود گفت: ثبت‌نام فقط از طریق سایت جشنواره به نشانی sobheghalam.ir است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه آخرین مهلت ارسال آثار ۲۴ آذر ۱۴۰۰ است افزود: نخستین جشنواره استانی فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای ۶ تا ۱۱ دی برگزار می‌شود.
فیروز فاضلی گفت: نشانی دبیرخانه جشنواره رشت، بوستان ملت، ابتدای بلوار احمدزاده، کوچه سعدی، پلاک ۶۷ است و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره دبیر اجرایی جشنواره و شماره واتس آپ: ۰۹۱۱۷۰۵۴۸۳۵ و یا ۳۳۷۳۷۲۱۰-۰۱۳ تماس بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار