رشت- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: طی دو روز گذشته ۱۵۶ کیلومتر از محورهای استان گیلان برف روبی شده است.
کد خبر: ۱۰۰۹۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶ 17 November 2021

فریبرز مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بارش برف طی دو روز گذشته در محورهای کوهستانی استان گیلان، اظهار کرد: در این مدت محورهای سیاهکل-دیلمان، اسالم - خلخال، پونل - خلخال، بلوردکان - خصیب دشت، شفت - امامزاده اسحاق، شفت - امامزاده ابراهیم، ماسال - گیلوان، فومن - ماسوله، حشمت آباد - قوشه لانه، زیاز - شوک رودسر - لات محله سفیدپوش شده بودند.

وی با بیان اینکه در برخی محورهای بارش برف تنها سطح جاده را سفیدپوش کرده بود، افزود: محور پونل - خلخال با ارتفاع ۲۵ تا ۳۰ سانتیمتر بارش بیشترین بارش ها را داشته است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به اینکه از شامگاه گذشته بارش برف در محورهای کوهستانی استان قطع شده است، گفت: در این مدت راهداران با حضور در این محورها اقدامات لازم برای بازگشایی و برف روبی را انجام داده اند.

وی با بیان اینکه طی دو روز گذشته ۱۵۶ کیلومتر از محورهای کوهستانی استان گیلان برف روبی شده است، اضافه کرد: حجم برف روبی انجام شده ۱۷۲ هزار و ۴۰۰ متر مکعب است.

مرادی ادامه داد: در حال حاضر شرایط در محورهای کوهستانی استان گیلان عادی و تردد با احتیاط در حال انجام است.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار