سخنگوی علوم پزشکی گیلان:
رشت- سخنگوی علوم پزشکی گیلان با اشاره به بستری ۵۹ بیمار جدید کرونایی طی شبانه روز گذشته در این استان، گفت: حال ۶۰ نفر وخیم است.
کد خبر: ۱۰۰۹۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴ 14 November 2021

به گزارش تابناک گیلان، فردین مهرابیان ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین آمارهای کرونایی گیلان، اظهار کرد: در حال حاضر ۲۶۲ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های دولتی و خصوصی گیلان بستری هستند.

وی با بیان اینکه ۵۹ نفر از این بیماران در شبانه روز گذشته بستری شدند، گفت: ۶۵ بیمار نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که ۹ نفر از آنها امروز به این بخش منتقل شده‌اند.

سخنگوی علوم پزشکی گیلان در ادامه با اشاره به وخامت حال ۶۰ بیمار کرونایی، اضافه کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک پرهیز از مسافرت غیر ضرور و حضور در دورهمی ها همچنان باید با جدیت از سوی شهروندان رعایت شود.

وی همچنین به آخرین وضعیت رنگ بندی کرونایی شهرهای استان گیلان نیز اشاره کرد و افزود: در حال حاضر همانند هفته‌های گذشته شهرستان رودبار در وضعیت نارنجی قرار دارد.

مهرابیان با بیان اینکه شهرستان‌های املش، سیاهکل و شفت در وضعیت آبی قرار دارند، ادامه داد: باقی شهرستان‌های گیلان در وضعیت زرد هستند.

وی با تأکید بر اینکه هر گونه عادی انگاری و بی توجهی به رعایت پروتکل‌های می‌تواند شرایط شکننده گیلان را تغییر دهد، گفت: روند واکسیناسیون در گیلان مطلوب است اما باید پروتکل‌ها هم رعایت شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار