امام جمعه رشت:
امام جمعه رشت با بیان اینکه پاسخ قاطعی به تحرکات ‌موذیانه‌ دشمنان خواهیم داد، گفت: در دولت گذشته ‌در بسیاری از حوزه‌ها عقب افتادیم.
کد خبر: ۱۰۰۱۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳ 15 October 2021

به گزارش تابناک گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی امام خمینی(ره) رشت با بیان اینکه دنیا امروز تشنه معارف اسلامی است، اظهار داشت: قرآن کلام خداست و پایان‌پذیر نبوده و نسخه سعادت دنیا و آخرت انسان است.

امام جمعه رشت ضمن تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) ابراز داشت: امام حسن عسکری(ع) در طول زندگی خویش، سختی‌های زیادی را پشت سر گذرانده و در سن کم به شهادت رسیدند از طرفی امروز آغاز امامت حضرت ولی‌عصر(عج) است.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به هفته وحدت و سخنان رهبر معظم انقلاب پیرامون این هفته خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در راستای گرامیداشت هفته وحدت فرمودند "امروز مهم‌ترین دستاویز دشمن برای مقابله با بیداری اسلامی، ایجاد اختلاف میان مسلمانان است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان ایجاد اختلاف میان مسلمان را یکی از ابزارهای دشمن برای ضربه به ملل اسلامی عنوان کرد و گفت: علماء دین در طول تاریخ تلاش‌های زیادی کردند تا جوامع مسلمان را از شرایط التهابی دور نگه دارند و از جمله اهداف اسلام و اهل‌بیت(ع)، حفظ آرامش میان مسلمانان بوده است.

امام جمعه رشت با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم در اندیشه عزت ملت ایران، نگهداری ملت در مسیر انقلاب و آرمان‌های انقلاب اسلامی است و علناً اعلام کرده‌اند که اداره جامعه را به روابط با بعضی کشورهای زورگو گره نمی‌زنند.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان با بیان اینکه عزت ملت‌ها باید حفظ شود و زورگویان به مردم زور نگویند، خاطرنشان کرد: مسلمانان از روز نخست از پیامبرشان آموختند که سر تسلیم مقابل زورگویان عالم فرود نیاورند و به دنبال آرامش خود و دیگران باشند.

وی گفت: گفت‌وگوها و نشست‌های برجامی اولویت دولت سیزدهم نیست؛ این نشست‌ها در گذشته اولویت نخست دولت قبل بود و باعث شد کشور در بسیاری از مسائل عقب بماند در حالی‌که ما در درون کشور توانمندی‌های لازم را در حوزه دانشگاهی، جوانان، حوزویان، سرمایه‌داران، بازاریان و سایر حوزه‌ها داریم.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه نشست‌های برجامی چیزی جز نفرت مردم ایران از زورگویان جهانی را در پی نداشت افزود: قدرت‌های زورگو اخیراً دولت و ملت ایران را تهدید کرده‌ و طرح جایگزین را مطرح کردند و گفتند در صورت عدم بازگشت ایران به نشست‌های برجامی، تاسیسات هسته‌ای ما را مورد تهدید قرار می‌دهند.

آیت‌الله فلاحتی خطاب به قدرت‌های زورگو جهانی گفت: تاریخ مصرف دوران "بزن و درو" تمام شده و ملت و دولت ایران دیگر گوش شنوایی مقابل سخنان و تهدیدهای شما ندارند و استکبار جهانی بداند در هیچ نقطه‌ای از دنیا امنیت نخواهد داشت و با حرکات موذیانه‌ای آن‌ها در هر نقطه‌ای از دنیا مقابله می‌کنیم.

وی با اشاره به مسئله مسکن و وعده دولت سیزدهم برای ساخت 4 میلیون مسکن افزود: می‌دانیم این وعده تحقق می‌یابد اما دولت چند مسئله از جمله انبوه‌سازی و کوچک‌سازی برای صاحب مسکن شدن جوانان، نظارت بر روند ساخت و تحویل مسکن و مدت زمان اقساط را مدنظر قرار دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار