جانشین رئیس پلیس راهور گیلان گفت: مالکان وسایل نقلیه کشاورزی بدون پلاک در گیلان از امتیاز دریافت سوخت محروم می‌شوند.
کد خبر: ۱۰۰۱۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۲ 14 October 2021

سرهنگ فتح الله نصیریان امشب در جمع خبرنگاران در مورد پلاک‌گذاری وسایل نقلیه کشاورزی اظهار داشت: شماره‌گذاری این وسایل به منظور ساماندهی و شناسنامه‌دار کردن کلیه خودرو‌های فعال است.

جانشین رئیس پلیس راهور استان گیلان خاطرنشان کرد: از 6 هزار و 400 دستگاه تراکتور در استان گیلان 2 هزار و 350 دستگاه پلاک‌گذاری شده و مابقی بدون پلاک هستند همچنین از 14 دستگاه کمباین تنها 2 دستگاه پلاک دارند.

وی گفت: مالکان وسایل نقلیه کشاورزی برای شماره‌گذاری وسایل خود باید در وهله نخست به جهاد کشاورزی و دفاتر نظام مهندسی کشاورزی محل سکونت خود مراجعه کنند تا نماینده جهاد محل تجمیع برای پلاک‌گذاری را به مالکان اطلاع‌رسانی کند.

نصیریان با بیان اینکه سپس کارشناسان پلیس راهور و جهاد کشاورزی در محل حضور یافته و پس از بررسی نسبت به تحویل پلاک اقدام می‌کنند گفت: مقرر شده تا کلیه تراکتورهای بدون پلاک باید در پروسه‌ای 3 ماهه پلاک دریافت کنند.

وی افزود: اگر مالکان وسایل نقلیه کشاورزی بدون پلاک که در سامانه سوخت دریافت می‌کنند نسبت به شماره‌گذاری آن اقدام نکنند این امتیاز از آن‌ها سلب می‌شود لذا باید در اسرع وقت نسبت به پلاک‌گذاری وسایل نقلیه کشاورزی خود اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار